اخبار محرمانه
در پي حمايت ايثارگران از زاکاني:خداحافظي حداد با انتخابات
آياحداد عادل به نفع زاکاني يا لنکراني کنار خواهد رفت؟
بدنبال زاکاني،ايثارگران هم 2+1 را دور زد
شنبه 31 فروردين 1392 - 11:33:35 PM
اخبار محرمانه- مواضع جديد حداد عادل در پي خالي شدن پشت 2+1 احتمال انصراف او از کانديداتوري را افزايش داد.
به گزارش سرويس تحليل اخبار محرمانه ؛در پي اعلام کانديداتوري رسمي عليرضا زاکاني دبيرکل  جمعيت رهپويان و حمايت جمعيت ايثارگران از زاکاني ،عملا ائتلاف 2+1 در برابر بحران بي پشتوانگي تشکيلاتي قرار گرفت.
پيش از اين خبرهايي از بروز اختلافات جدي ميان ستاد ها و حتي شخص کانديداهاي 2+1 بويژه حداد و قاليباف گزارش مي شد.اکنون به نظر مي رسد ، حداد عادل کانديداي کم راي تر در مقايسه با قاليباف و ولايتي در حال از دست دادن انگيزه  خود براي کانديداتوري است.
حداد عادل در همايش هفتمين رئيس جمهور در مسير پيشرفت، مقاومت و عدالت که به همت اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاههاي سراسر کشور در دانشگاه تربيت مدرس  برگزار شد ؛اعلام کرد:
من با زاکاني رابطه دوستانه تري دارم. با آقاي جليلي و لنکراني هم همين طور و آنها را حتي انقلابي تر از خودم هم مي دانم.
وي با اعلام اين که زاکاني و جليلي و لنکراني از او انقلابي تر هستند عملا بر اصلح بودن آنها صحه گذاشته است . وي حتي با تاکيد براين که :هر کدام از اين افراد رئيس جمهور شوند من هيچ مشکل ذهني ندارم
عملا تير خلاص را به اميد هوادارانش براي رياست جمهور شدنش زد.
حداد عادل در بخش ديگري ضمن هم اندازه خواندن راي خود با قاليباف که نظر سنجي ها خلاف آن ديده مي شود با بيان اين که ائتلاف پيشرفت به قصد وحدت تشکيل شد تاکيد کرد: طبق نظرسنجي بسيج، صدا و سيما و نيروي انتظامي،من و آقاي قاليباف هر کدام نزديک 18 درصد راي داشتيم و مجموعه راي ما سه نفر الان حدود 50 درصد است. ؛
لذا او بواقع راي ولايتي را کمتر از 14 درصد اعلام کرد.
حداد عادل با زير سوال بردن قاليباف در بخشي ديگر فقط او را از اتهام انحراف تبرئه کرد و کفت:
عقايد قاليباف با ما متفاوت هست اما منحرف نيست.
تحليل سخنان حداد عادل از عمق اختلاف درون 2+1 بويژه ميان قاليباف و حداد حکايت کرده و بي انگيزگي حداد در ادامه رقابت را نشان مي دهد.لذا حدس زده مي شود حداد به نفع زاکاني يا جلنکراني کنار رفته و به پستي در حد معاون اول در اين دولت ها در صورت پيروزي قناعت کند.
 
 

http://www.SecretNews.ir/fa/News/54/آياحداد-عادل-به-نفع-زاکاني-يا-لنکراني-کنار-خواهد-رفت؟
بستن   چاپ