اخبار محرمانه
ورود جمنا به فاز ريزش/ خروجي ها لبخند به لب اصلاح طلبان مي نشانند
دوشنبه 21 فروردين 1396 - 3:00:29 PM
اخبارمحرمانه
اخبارمحرمانه- پس از عدم تبعيت دکتر جليلي از جمنا و نيز اعلام کانديداتوري ميرسليم کانديداي موتلفه با لحن اعتراض ؛اينک شنيده ها حاکي از آنست که زريبافان نيز در پي کانديداتوري مستقل است. قضايا از آن جا شروع شد که چهار نفر از کانديداها که نماينده 4 گروه نسبتاً بزرگ شناخته مي شوند از سوي جمنا خط خوردند. "سعيد جليلي، علي نيکزاد، محمد خوش چهره و مصطفي ميرسليم"  4 نفري هستند که در اين مرحله به اصطلاح غربال شده اند. اينها کانديداهايي هستند که حاضر به امضاي ميثاق نامه جمنا نشده و شرط و شروط اين گروه نوپا را نپذيرفته اند.
دبيرکل موتلفه در واکنش به حذف کانديداي خود گفت: معتقديم آقاي ميرسليم نسبت به تمام نامزدهاي اصولگرايان امتياز بالايي دارد و بادامچيان از رهبران موتلفه نيز گفته است: تکليف الهي خود مي دانيم که به «ميرسليم» رأي دهيم. ميرسليم هم با کنايه اي قابل تامل گفته بود که موتلفه قديمي تر از جمنا است.
پيش از اين نيز جليلي نيز به گفته تحليلگران مطلع از مدت ها قبل جمنا را در يک سردرگمي قرار داده بود. او آنقدر پاسخ خواهش و تمناهاي اعضاي جمنا را نداد تا او را از جمع کانديداها براي راي گيري نهايي حذف کردند.
از طرف ديگر ؛ عليرغم اين که حاجي دليگاني از اعضاي پايداري اعلام کرده بود: آيت الله مصباح نظر مساعدي روي رئيسي دارد/او به «جبهه پايداري» تاکيد کرده که از رئيسي حمايت کنند .جبهه پايداري طي اطلاعيه اي اعلام کرد که به "جمنا" نمي پيوندد و تصميم اين جبهه براي انتخابات رياست جمهوري به زودي اعلام خواهد شد.
اکنون شنيده ها از استقلال زريبافان از جمنا حکايت دارد و پيش از اين هم شايعاتي مبني بر استقلال راي رستم قاسمي براي کانديداتوري در محافل شنيده مي شد.اکنون بايد شاهد توانايي جمنا براي خروج از بحراني باشيم که انتظار آن مي رفت ؛در غير اينصورت تبعات اين زلزله و عدم موفقيت در انتخابات قطعا کليت اصولگرايي را تحت تاثير خود قرار خواهد داد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/596/ورود-جمنا-به-فاز-ريزش--خروجي-ها-لبخند-به-لب-اصلاح-طلبان-مي-نشانند
بستن   چاپ