اخبار محرمانه
اولین ایر تاکسی عمود پرواز جهان توسط بوئینگ پرواز کرد + عکس
دوشنبه 8 بهمن 1397 - 11:36:36
" width="200" />
اخبار محرمانه - شرکت بوئینگ نخستین پرواز تاکسی خودران خود را با موفقیت انجام داد. این تاکسی پرنده یک گام مهم از سوی شرکت بوئینگ برای نزدیک تر شدن به اهداف بلندمدت در جهان تکنولوژی های مسافرت درون شهری است.
به گزارش مثلث آنلاین ، بسیاری از مردم دوست دارند از سرویس های خودران برای حمل و نقل درون شهری استفاده کنند اما به علت هزینه های بالای خرید خودروهای خودران نمی توانند این آرزو را محقق کنند. بنابراین توسعه سیستم های خودران مثل تاکسی های پرنده می تواند بسیار مهم باشد.

بوئینگ اعلام کرد که تاکسی پرنده این شرکت موفق شده به شمل عمودی پرواز کرده و فرود بیاید. این آزمایش اولیه پروازی بسیار مهم است چرا که نشان دهنده توانایی های تفریحی، شناور و فرود این تاکسی است که در کنار کارکرد های خودران می توان از آن استفاده کرد. بوئینگ اعلام کرده به زودی این آزمایش را گسترش خواهد داد که شامل پرواز و انتقال بین دو کشور است. بوئینگ می گوید مهمترین بخش در پروازهای آینده جا به جایی مسافران از یک کشور به یک کشور دیگر است.
بوئینگ در بیانیه ای رسمی تاکید کرد: "در یک سال اخیر، ما از یک طرح مفهومی به یک نمونه پرواز واقعی پیشرفت کرده ایم. تخصص و نوآوری بوئینگ در توسعه هواپیمایی به عنوان امن ترین و کارآمدترین فرم حمل و نقل در حیاتی بوده و ما با رویکرد ایمن، ابتکاری و مسئولانه به راه حل های جدید و پویا ادامه خواهیم داد."

این وسیله نقلیه فعلا نامی ندارد، اما به عنوان یک نمونه اولیه هواپیمای مسافربری PAV نامیده می شود، این محصول دارای موتور الکتریکی و باتری قدرتمندی است که امکان پرواز تا 50 مایل از محدوده اولیه را فراهم می کند. این تاکسی پروازی حدود 30 فوت طول و 28 فوت عرض دارد. بوئینگ اعلام نکرده که این تاکسی پروازی چند مسافر دارد اما با توجه به عکس ها حداقل 2 بزرگسال را نگه می دارد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/61663/اولین-ایر-تاکسی-عمود-پرواز-جهان-توسط-بوئینگ-پرواز-کرد---عکس
بستن   چاپ