اخبار محرمانه
مسابقات جالب ترین ماشین های پرنده / ماشین هایی از جنس خیالبافی و خلاقیت را ببینید + تصاویر و جزئیات
دوشنبه 8 بهمن 1397 - 11:37:14
" width="200" />
اخبار محرمانه - ماشین‌های پرنده از دیرباز بخشی از رویای انسان‌ها بوده‌اند، شاید شما هم روزی در رابطه با ماشین‌های پرنده خیالبافی کرده باشید. اگر به ماشین پرنده و ماجراهای مربوط به آن علاقه‌مند هستید باید بگوییم که از سال 1992 میلادی، کمپانی رد بول امکانی را در اختیار خلبان‌ها قرار می‌دهد تا به رویای خود تحقق ببخشند و ماشین پرنده‌ی مخصوص به خودشان را ابداع کنند.
به گزارش مثلث آنلاین اینبار تصاویری از ماشین‌های پرنده‌ی ساخت این خلبانان را تماشا می‌کنیم. هر یک از این عکس‌ها، دنیایی از خلاقیت را در خود پنهان کرده‌اند. بد نیست بدانید که هر ماشینی که بتواند به ارتفاع بالاتری پرواز کند، برنده‌ی میدان خواهد بود. به این رویداد جذاب و پرطرفدار Flugtag گفته می‌شود و هرسال صدها نفر برای تماشای ماشین‌های پرنده‌ی جدید گردهم می‌آیند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به رویداد محبوب Flugtag در چند سال گذشته، پس همراه ما باشید.

1-تصویر بالا مربوط به سال 2014 میلادی است که مسابقه‌ی ماشین‌های پرنده در آن سال، در هند برگزار شده بود. این ماشین پرنده شبیه به یک هواپیمای خانگی است.

2-در این عکس ماشینی پرنده را می‌بینید که در یکی از سواحل شهر سیدنی به داخل آب سقوط می‌کند. این تصویر در سال 2008 میلادی به ثبت رسیده است.

3-ماشین پرنده‌ی پیش رو بر روی دریاچه‌ای در پارک Hyde که در شهر لندن واقع شده، به پرواز در آمد.

4-در این تصویر می‌توانید مخترعانی را ببینید که اختراع خود را داخل رودخانه‌ای به نام هادسون در شهر نیویورک پرتاب می‌کنند.

5-در این عکس Allan Robinson را می‌بینید که در منطقه‌ای به نام میسیز مکواریز در سیدنی استرالیا در مسابقه‌ی ماشین‌های پرنده شرکت کرده است.

6-این تصویر مربوط به سال 2010 است و تیمی را نشان می‌دهد که اسمشان بیگانگان "Aliens" بود.

7-عکس پیش‌رو مربوط به مرحله نهایی مسابقات است که در سال 2013 در اوکراین برگزار شده بود.

8-این عکس شرکت کننده‌ای را نشان می‌دهد که بر ماشین پرنده‌ی خود که شبیه به یک ماهی است، سوار شده؛ این تصویر مربوط به سال 2013 می‌شود و در حومه‌ی یکی از شهرهای مسکو در روسیه برگزار شد.

9-این ماشین پرنده که می‌توان گفت نوعی هلی کوپتر است در سال 2010 میلادی در هنگ کنگ به نمایش درآمد.

10-این ماشین پرنده که طراحی بانمکی دارد اختراع تیمی به نام Super Squirrel است که آن را در سال 2003 میلادی در لندن به نمایش گذاشتند.
نظر شما در رابطه با ماشین پرنده چیست؟ آیا تا به حال به ساخت یا خرید یک ماشین پرنده‌ی شخصی فکر کرده‌اید؟ منتظر نظرهای شما هستیم.
منبع: theatlantic.com

http://www.SecretNews.ir/fa/News/61674/مسابقات-جالب-ترین-ماشین-های-پرنده---ماشین-هایی-از-جنس-خیالبافی-و-خلاقیت-را-ببینید---تصاویر-و-جزئیات
بستن   چاپ