اخبار محرمانه
پیش بینی برخی هنرمندان درباره نتیجه بازی ایران و ژاپن + تصاویر
دوشنبه 8 بهمن 1397 - 17:56:06
" width="200" />
اخبار محرمانه - هنرمندان برای نتیجه بازی ایران _ ژاپن پیش بینی های مختلفی داشتند که در این گزارش به برخی از این نظرات پرداخته ایم.
به گزارش مثلث آنلاین به نقل از افکارنیوز ، امروز تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم فوتبال ژاپن قرار می گیرد.این بازی از سری مسابقات جام ملت های آسیا و مرحله نیمه نهایی از اهمیت خاصی برخوردار است از این رو به سراغ جمعی از هنرمندان رفتیم و در مورد نتیجه نهایی نظر سنجی کردیم که در ادامه می خوانید.
احسان کرمی گفت : من فکر می کنم دو بر صفر بازی را می بریم و قهرمان می شویم.

مهدی امینی خواه درباره پیش بینی بازی گفت: به هر حال ژاپن تیم سخت است و بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. قطعا نباید آن را دست کم بگیریم اما از آنجایی که روحیه بچه ها بالا است، امیدوارم یک یا دو بر صفر ببریم.

مهدی باقر بیگی اظهار داشت: به نظرم ایران بازی را دو بر صفر می برد چون این پتانسیل را داریم.

الهام پاوه نژاد بیان کرد : من فوتبالی نیستم و واقعا نمی توانم نظر تخصصی در این زمینه بدهم اما برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

مارال فرجاد گفت : من ورزشی نیستم اما چون تا به حال به جز عراق که مساوی کردیم همه بازی ها را بردیم، امیدوارم این بازی را نیز برنده از میدان بیرون بیاییم.

وی افزود: دم بچه های تیم ملی فوتبال و به خصوص کی روش گرم که با قدرت پیش می روند، به نظرم هرچقدر تربیت خوب باشد عملکرد بهتر می شود و این را در تیم ملی فوتبال می بینیم. این موضوع مانند آموزش بچه ها از کودکی است که اگر بخوبی پیش برود بهترین نتیجه ها و خروجی را از آن ها خواهیم داشت.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/61713/پیش-بینی-برخی-هنرمندان-درباره-نتیجه-بازی-ایران-و-ژاپن---تصاویر
بستن   چاپ