اخبار محرمانه
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی به یاران انقلابی اش پیوست ؛ محمد نبی حبیبی درگذشت
سه شنبه 9 بهمن 1397 - 13:45:00
اخبار محرمانه - او در این سال ها به عنوان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی مشغول فعالیت بود.
به گزارش مثلث آنلاین به نقل از نامه نیوز : سه شنبه روز خوبی برای موتلفه نبود یک خبر بسیار بد روی از همین ابتدای صبح روی خروجی رسانه ها رفته است ؛ محمد نبی حبیبی درگذشت. دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ؛ از قدیمی ترین و با سابقه ترین تشکل های سیاسی در ایران که نقش قابل توجهی در انقلاب اسلامی هم داشته است.
مرحوم محمد نبی حبیبی در سال 1324 در روستای باغخواص ورامین به دنیا آمد. او در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت های سیاسی علیه رژیم داشته است.
محمد نبی حبیبی که دارای فوق لیسانس جامعه شناسی از دانشگاه تهران بوده است. سال اول انقلاب که به عنوان معاون سیاسی استاندار کرمان منصوب شد، 34 ساله بود. سال 58، دومین سمتش استاندار فارس و بعد استاندار خراسان بود. سپس استاندار تهران، بعد شهردار تهران و در ششمین موقعیت مدیرعامل شرکت پست و معاون وزیر پست و تلگراف شد. بعد از آن پست معاون وزیر راه و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری را گرفت. سپس قائم‌مقام رئیس بنیاد مستضعفان شدو مدتی هم در فاصله بعد از معاونت و بعد از قائم‌مقامی بنیاد مسئول ستاد اقامه نماز تهران شد.پس از آن معاون وزیر بازرگانی شد. آخرین مسئولیتش هم کارمند مامور به خدمت در بنیاد مستضعفان است.
او در این سال ها به عنوان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی مشغول فعالیت بود.
مثلث درگذشت این یار دیرین انقلاب را تسلیت می گوید.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/61829/دبیر-کل-حزب-موتلفه-اسلامی-به-یاران-انقلابی-اش-پیوست-؛-محمد-نبی-حبیبی-درگذشت
بستن   چاپ