اخبار محرمانه
مسابقه دوی ماراتن همزمان با نمایشگاه بین المللی ورزش
قبل از جام جهانی 2022/ رقابت هزار دونده از سراسر جهان در جزیره کیش
شنبه 13 بهمن 1397 - 14:12:27
اخبار محرمانه - به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، روز دهم اسفند ماه و همزمان با روز آخر نمایشگاه بین المللی ورزش کیش، جزیره زیبای کیش میزبان دوی ماراتن بین المللی است. اتفاقی بزرگ برای ورزش ایران که اگر تداوم داشته باشد، می تواند زمینه ساز گرفتن میزبانی های بزرگ دیگری در این رشته پرطرفدار جهانی باشد.
بیش از هزار دونده از30 کشور دنیا در مسافت های 42، 21 و 10 کیلومتری در میان خیابان ها، نقاط دیدنی و مسیر نوار ساحلی جزیره برای کسب جوایز نقدی تا 150 میلیون تومان با هم رقابت می کنند.
همزمان با این مسابقه نمایشگاه بین المللی ورزش کیش با مشارکت و‌همکاری وزارت ورزش، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون ورزش های همگانی برگزار می شود. این نمایشگاه به دلیل پتانسیل بالای ایران در حوزه های مرتبط با ورزش و‌ صنایع وابسته، برای استفاده از فرصت ها، قبل از جام جهانی 2022 قطر از 6 اسفندماه و با حضور کشورهای هلند، قطر، آلمان، اسکاتلند، فرانسه، ترکیه، روسیه، بلاروس، چین، عراق و کشورهای عضو سازمان اقتصادی اکو در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/62408/قبل-از-جام-جهانی-2022--رقابت-هزار-دونده-از-سراسر-جهان-در-جزیره-کیش
بستن   چاپ