اخبار محرمانه
پادشاه بحرین تحریم اسرائیل توسط اعراب را محکوم کرد
سه شنبه 28 شهريور 1396 - 5:44:16 PM

اخبار محرمانه- پادشاه شیعه کش بحرین تحریم رژیم صهیونیستی توسط کشورهای عربی را محکوم کرد.
حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین تحریم رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای عربی را محکوم و تاکید کرد که شهروندان کشورش آزاد هستند که به اسرائیل سفر کنند.
این بیانیه توسط رئیس یک کشور حوزه خلیج فارس که دارای روابط دیپلماتیک با اسرائیل نیست هفته گذشته در یک برنامه بین‌المللی در لس‌آنجلس به میزبانی مرکز سیمون ویسنتهال منتشر شد.
شیخ ناصر بن حمد الخلیفه، فرزند پادشاه بحرین که هدایت هیئت بحرینی را بر عهده داشت نیز سخنران اصلی این مراسم بود و حتی با گروهی از دانشجویان یهودی نیز دیدار کرد.
"هایر" و "کوپر"، مدیران مرکز "سیمون ویسنتهال" در دیدار با حمد همچنین درباره طرح حاکم بحرین برای ایجاد یک موزه "بردباری مذهبی" در پایتخت بحرین تا پایان سال گفتگو کردند.
وی در پایان در پاسخ به احتمال تاثیر این بیانیه در پایان دادن به بحران خاورمیانه گفت: بحرین نیز مانند اسرائیل در یک محیط سخت زندگی می‌کند. اما اگر امیدی به آینده باشد باید آن را در اعتدال مذهبی جستجو کرد.
از سوی دیگر به نوشته روزنامه «جروزالم پست» پادشاه بحرین درباره ساختن یک موزه در منامه تا پایان سال جاری قول مساعد داده است.
گفته می‌شود علاوه بر پادشاه بحرین و هیات همراه، نمایندگانی از مالزی، جمهوری آذربایجان، کویت، مصر و امارات در این نشست حضور داشتند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/625/پادشاه-بحرین-تحریم-اسرائیل-توسط-اعراب-را-محکوم-کرد
بستن   چاپ