اخبار محرمانه
با گران ترین مدل جهان آشنا شوید + گزارش تصویری
دوشنبه 15 بهمن 1397 - 11:33:54
" width="200" />
اخبار محرمانه - دیوید گندی در حال حاضر گران‌ترین مدل مرد جهان است و چند بار نیز عنوان‌ خوش‌پوش‌ترین مرد جهان را به او نسبت داده‌اند.
به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ​ سینما برتر: کسانی که به دنیای مد علاقه دارند حتما دیوید گندی را می‌شناسند. گندی در حرفه اش تبدیل به یک اسطوره شده است و توجهات بسیاری از برندها را به خود جلب کرده است.
دیوید گندی یک سوپر مدل بریتانیایی است که در 19 فوریه سال 1980 در انگلستان متولد شد. او عاشق زندگی لاکچری است و با تناسب اندام و چهره جذابش توانسته عنوان اسطوره دنیای مد این روزها را به خود اختصاص دهد.
جالب است بدانید که او از آن دسته مردان خود ساخته است که جایگاهش را مدیون کسی نیست جز خودش. والدین گندی از قشر کارگر اجتماع بودند که یک شرکت حمل و نقل را تاسیس کرده بودند. اولین علاقه مندی دیوید در دوران نوجوانی دامپزشکی بود اما در مدرسه نمراتش به اندازه کافی بالا نبود. او وارد دانشگاه شد و همزمان با مجله Auto Express به کار کردن پرداخت. کار او این بود که جدیدترین مدل های پورشه و جگوار را تست کند و درباره آن ها بنویسد.
داستان وارد شدن دیوید به دنیای مد از آنجا آغاز شد که قبل از این که او فارق التحصیل شود هم اتاقی اش بدون اطلاع، دیوید را در یک مسابقه مدلینگ تلویزیونی ثبت نام کرد. او در آن زمان ( 2001 ) تنها 21 سال سن داشت و با این حال برنده مسابقه شد و بعد از آن او به سرعت در این حرفه رشد کرد و در همان سال های اول کارش، با برندهای معتبر و مشهوری از جمله اچ اند ام، زارا، کارولینا هررا و زارا همکاری کرد و به موفقیتش افزود.
او از سال 2011 دوباره به نوشتن در زمینه های مختلفی مثل اتومبیل، مد، عتیقه جات و سبک زندگی برای مجله ووگ روی آورد. در سال 2009 مجله فوربز که یکی از معتبر ترین مجلات است گندی را به عنوان سومین مرد موفق جهان معرفی کرد. البته او در سال 2008 نیز در مجله گلامور به عنوان خوش تیپ ترین و خوش چهره ترین مدل مرد شناخته شد.
با این که دیوید بیشتر با کت و شلوار های بسیار خوش دوخت و کلاسیک دیده می شود اما او از پوشیدن سبک های دیگر هیچ ترسی ندارد و در لباس های دیگر هم جذابیت بی حدش را به خوبی به تصویر می کشد.
او عاشق زندگی لاکچری است و رنگ مورد علاقه او در پوشش خاکستری است و با لباس های خاکستری زیادی که او دارد هر کسی به راحتی متوجه این موضوع می شود و بدون شک سلیقه او در انتخاب رنگ هم بی عیب و نقص است. بیشتر استایل های او برگرفته از استایل کلاسیک انگلیسی است که طرفداران زیادی در دنیا دارد و بسیاری این نوع سبک و استایل را تحسین می کنند.





http://www.SecretNews.ir/fa/News/62673/با-گران-ترین-مدل-جهان-آشنا-شوید---گزارش-تصویری
بستن   چاپ