اخبار محرمانه
علی دایی: مجبوریم با مشکلات مالی ادامه دهیم
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 05:59:24
اخبار محرمانه - سرمربی سایپا با اشاره به وجود ضعف در خط دفاعی تیمش و عدم جذب بازیکن در این خط، گفت: باشگاه با مشکلات مالی مواجه بوده و مجبوریم با همین وضعیت لیگ را ادامه دهیم.
به گزارش مشرق ، علی دایی در نشست خبری بعد از بازی با سپیدرود رشت با اشاره به اینکه هر دو تیم برای کسب سه امتیاز پای به زمین مسابقه گذاشتند، اظهارکرد : در نیمه اول و دوم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که دروازه‌بان سپیدرود موفق‌تر عمل کرد.
وی به اعتراض خود به داور میدان نیز اشاره کرد و افزود: کادر فنی و بازیکنان هر دو تیم به نحوی تصمیمات داوری اعتراض داشتند البته تیم داوری به غیر از چند صحنه در مجموع عملکرد خوبی داشت.
سرمربی سایپا با اشاره به وجود ضعف در خط دفاعی این تیم، گفت: باید این نقاط ضعف را پوشش دهیم اما هنوز موفق به جذب بازیکنان مورد نظر خودمان نشده‌ایم.
وی با بیان اینکه بازیکنان سایپا آینده‌ساز فوتبال ایران هستند، بیان کرد: بازیکنانم دارای تجربه لازم نیستند.
دایی همچنین به وضعیت تیم ملی و تعیین سرمربی جدید برای این تیم اشاره و بیان‌کرد: در جایگاهی نیستم که در این باره اظهارنظر کنم.
وی به هواداران پرشور تیم سپیدرود رشت نیز اشاره و داشتن چنین هوادارانی را آرزوی هر تیمی عنوان کرد و ادامه‌داد: تیم‌هایی همانند سایپا که از هوادار برخوردار نیستند باید در مسائل مالی منظم عمل کنند نسبت به تیم دو سال پیش سایپا از لحاظ مالی در سطح پایین‌تری قرار دارد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/62898/علی-دایی--مجبوریم-با-مشکلات-مالی-ادامه-دهیم
بستن   چاپ