اخبار محرمانه
ژنِ خوب تیراندازی! +عکس
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 11:58:45
اخبار محرمانه - مشخص نیست امیرمحمد دادگر پسر رئیس فدراسیون تیراندازی در اردوی تیم ملی اسکیت الف حضور دارد یا در تیم ملی ب؟
به گزارش مشرق ، امیرمحمد دادگر پسر رئیس فدراسیون تیراندازی مدتی است که به عضویت تیم ملی تیراندازی در رشته اسکیت درآمده است. حضور پسر رئیس فدراسیون در تیم ملی تیراندازی حاشیه‌هایی را به دنبال داشت و او به عنوان یک ژن خوب در تیراندازی مطرح شد. این حاشیه‌ها سبب شد که علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی روز گذشته در نشست خبری خود در مورد حضور پسرش در اردوی تیم ملی اسکیت توضیحاتی را ارائه کند.
علی دادگر در این نشست خبری در مورد حضور پسرش در اردوی تیم ملی تیراندازی گفت که پسرش در اردوی تیم ملی ب است و در اردوی تیم ملی الف نیست. این مطلب از زبان رئیس فدراسیون تیراندازی در حالی مطرح شد که پیش از این سایت فدراسیون تیراندازی از حضور امیرمحمد دادگر در اردوی تیم ملی الف خبر داده بود.
بیشتر بخوانید:
شما به ژن خوب اعتقاد ندارید؟
در سایت فدراسیون تیراندازی به نقل از هنریک آواکیان مربی تیم ملی اسکیت آمده بود که " با توجه به رکوردگیری‌هایی که انجام دادیم امیر محمد دادگر و عبدالله حسینی به ترکیب تیم ملی الف ایران راه یافتند و سایر نفرات با تشکیل تیم ب کشورمان فعالیت خود را ادامه می‌دهند. "


اما روز گذشته علی دادگر در نشست خبری خود در مورد حضور پسرش در اردوی تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی (اسکیت) گفت: پسر من در فدراسیون قبل هم حضور و کارت داشت اما در این دوره حضورش پررنگ‌تر شد. او در مسابقات با هزینه شخصی در رکوردگیری‌ها حضور داشت و توانست رکورد خوبی را به ثبت برساند و چون رکورد خوبی داشته به تیم ملی دعوت شده است. متأسفانه برخی رسانه‌ها بر خلاف اخلاق رفتار می‌کنند. در این رشته اردو و مربی خارجی در کار نبوده و من اینها را تکذیب می‌کنم. پسر من در تیم ملی الف نیست و در اردوی تیم ملی ب است که اگر بود چقدر در این مورد شانتاژ می‌کردند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/62944/ژنِ-خوب-تیراندازی!--عکس
بستن   چاپ