اخبار محرمانه
فتاحی: قرار بود بازی لغو شود اما پرسپولیس را جریمه می‌کنیم
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 23:18:14
اخبار محرمانه - رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر گفت: می‌خواستیم بازی را لغو کنیم ولی به احترام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند بازی را برگزار کردیم.
به گزارش مشرق ، سعید فتاحی در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر لغو بازی پرسپولیس کرده بود گفت: طبق اساسنامه سازمان لیگ تبلیغات دور زمین مربوط به سازمان لیگ، فدراسیون و …است ولی با توجه به اینکه ورزشگاه آزادی به غلط برای این دیدار تبلغیات گرفته بود اعلام کردیم بازی باید لغو شود! با توجه به اینکه درآمد تبلیغات حق باشگاه‌ها است می‌خواستیم بازی را لغو کنیم ولی به احترام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند بازی را برگزار کردیم.
بیشتر بخوانید:
اشتباه عجیب کادر پرسپولیس ، دو بازیکن با یک شماره
وی افزود: البته گزارش این اقدام را به فدراسیون و کمیته انضباطی فرستادیم و مطمئناً این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و قطعاً تیم پرسپولیس جریمه خواهد شد.(میزبان بازی پرسپولیس بود).
فتحی در خصوص اینکه استقلال به دربی اعتراض دارد گفت: اصلاً این موضوع نیاز به بررسی ندارد. استقلال نامه نزده و شما خبرنگاران این موضوع را از خودتان در آوردید. برنامه مسابقات از 3 ماه قبل اعلام شده بود. هفته بیست و سوم قرار بود در عید نوروز برگزار شود ولی قرعه کشی انجام دادیم و مقرر شد دربی در آن زمان برگزار شود. بازی پرسپولیس و فولاد هم هفته اینده 2 ساعت زودتر برگزار می‌شود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/62990/فتاحی--قرار-بود-بازی-لغو-شود-اما-پرسپولیس-را-جریمه-می‌کنیم
بستن   چاپ