اخبار محرمانه
برانکو: اگر فکر می‌کنید سفارش شده‌ایم، مدرک رو کنید
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 23:18:21
اخبار محرمانه - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما تاکید داریم که در زمین مسابقه حفظ توپ کنیم و بی دلیل زیر توپ نمی‌زنیم.
به گزارش مشرق ، برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی دو بر صفر مقابل پدیده در نشست خبری گفت: خیلی خوشحالم پیروز شدیم از بازیکنان بابت جنگندگی که داشتند تشکر می‌کنیم. از هواداران که در این سرما ما را تشویق کردند ممنون هستیم.
بیشتر بخوانید:
پرسپولیس نیم فصل دوم را با صدرنشینی آغاز کرد / پیروزی شاگردان برانکو مقابل پدیده +عکس، فیلم و جدول
* یک دربی واقعی برگزار شد
وی ادامه داد: دیروز هم گفتم انتظار بازی سختی را می‌کشیم. شاهد بودید که بازی سختی بود و این مسابقه یک دربی واقعی در هفته اول بود. در هفته اول یک دربی بزرگ داشتیم و دو تیم بالای جدول باهم بازی کردند. مهم‌ترین مساله شروع مسابقه با برد بود.
* بازی‌های بعد قطعاً بهتر می شویم
وی افزود: بارها گفته ام اولین بازی خیلی سخت است و مهم است که با لیاقت برنده این دیدار شدیم. قطعاً از بازی‌های بعدی بهتر و بهتر خواهیم شد و به بازیکنانم بابت این برد شیرین تبریک می‌گویم.
* 3 گل دیگر می زنیم خوشحال‌تر می‌شدیم
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در 30 دقیقه اول تیمش دو گل زد اما در 60 دقیقه بعدی از موقعیت‌های گلزنی استفاده نشد گفت: طبیعی است اگر دو سه گل دیگر می‌زدیم خوشحال می‌شدیم و فرصت‌هایی هم در این بین داشتیم اما تکرار می‌کنم پدیده یک تیم بسیار خوب و گل محمدی یک تیم مدرن را بسته است. حضور آنها در صدر جدول اتفاقی نبوده است.
* بین نیمه از بازیکنانم خواستم که گل سوم را هم بزنند
برانکو ادامه داد: بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که باید بیشتر تلاش کنند تا گل سوم را هم بزنیم.
* ما زیر توپ نمی‌زنیم
وی در مورد اینکه پرسپولیس زیر توپ نمی‌زند اظهار داشت: ما اصرار بر مالکیت توپ داریم و بدون کنترل زیر توپ نمی‌زنیم مگر اینکه خطری وجود داشته باشد و اصرار ما روی پاسکاری متوالی است همانطور که شاهد بودید قبل از گل دوم پاس‌های زیادی رد و بدل شد و بازی را در عرض به خوبی عوض کردیم و نعمتی چندین متر تنها مانده بود واین معیار ما برای بازی کردن است اما همیشه نمی‌توان آن را اجرایی کرد و تلاش می‌کنیم کارمان را همین طور پیش ببریم.
* اگر فکر می‌کنید سفارش شده‌ایم، مدرک بیاورید
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه موفقیت‌های تیمش باعث ناراحتی برخی می‌شود واکنون مربی برکنار شده تراکتورسازی علیه این تیم صحبت کرده است گفت: می‌دانیم همیشه این صحبت‌های مطرح می‌شود. نشان دادیم که فکرمان فوتبال است و دوست داریم هواداران ما نشاط داشته باشند و از عملکرد تیم لذت ببرند و محترمانه و ورزشی کار می‌کنیم. اگر کسی فکر می‌کند ما سفارش شده هستیم مدرک ارایه بدهد و یک مثال بزند و بیخود و بی جهت حرفی را مطرح نکند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/62996/برانکو--اگر-فکر-می‌کنید-سفارش-شده‌ایم،-مدرک-رو-کنید
بستن   چاپ