اخبار محرمانه
آغاز فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازاری با کد ملی
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 23:18:22
اخبار محرمانه - مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازاری با کدملی و کدپستی آغاز شد و دو فروشگاه جدید هم به زودی اضافه می‌شود.
به گزارش مشرق ، رضا سالمی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد: فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازاری آغاز شد و امیدواریم که این روش نحوه توزیع گوشت در بازار را سامان بدهد.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: فروشگاه اینترنتی « بروزرسان » فروش اینترنتی را از امروز آغاز کرد و با دو فروشگاه اینترنتی به نام‌های « یخچال » و « مسترقصاب » هماهنگ می‌کنیم که آنها هم فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازاری را آغاز کنند.
توزیع گوشت تنظیمی بازاری چند ماهی است در کشور آغاز شده و در مکان‌های محدودی عرضه می‌شود که صف‌های طویلی هم برای گرفتن گوشت تنظیم بازاری ایجاد می‌شود، این نحوه توزیع در چند وقت گذشته نارضایتی بین مردم ایجاد کرد.
بیشتر بخوانید:
خدا هیچ کسی را اینقدر حقیر و خاک بر سر نکند
یک راه مهم برای تنظیم بازار گوشت
تکرار سناریوی گرانی گوشت برای برنج
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: نحوه توزیع به این شکل است که مردم می‌توانند با مراجعه به این سایت‌ها و با وارد کردن کدملی و کدپستی محصولات پروتئینی مانند گوشت قرمز، مرغ، تخم‌مرغ را درخواست کنند و در حداقل زمان به آدرس آنها ارسال خواهد شد.
به گفته سالمی در این روش مشکلات عرضه و تقاضا و دلالی برطرف خواهد شد و توزیع اینترنتی در کنار سایر روش‌های ستاد تنظیم بازار برای گوشت تنظیم بازاری انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: کسانی که در این سامانه ثبت‌نام می‌کنند هر ماه یک بار اجازه ورود به این سامانه با همان کد ملی و کدپستی داده می‌شود و قیمت گوشت منجمد گوساله 29 هزار تومان و گوسفندی با توجه به قطعات و کشور واردکننده از 36 تا 44 هزار تومان عرضه می‌شود و بسته‌های تحویلی 1.5 تا 2 کیلوگرم است.
از مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران درباره طرح توزیع گوشت به جامعه هدف، تحت پوشش کمیته امداد و دهک‌های پایین سوال شد و گفت: این طرح در دستور کار است و قرار است به زودی توزیع کالا به این قشر از جامعه با کارت یارانه‌ای داده شود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/62997/آغاز-فروش-اینترنتی-گوشت-تنظیم-بازاری-با-کد-ملی
بستن   چاپ