اخبار محرمانه
شفر در حسرت رکورد قلعه نویی ماند!
پنجشنبه 18 بهمن 1397 - 21:01:13
اخبار محرمانه - وینفرد شفر در نیم فصل دوم ونقل و انتقالات زمستانی در مجموع 9 جابه‌جایی داشت.
به گزارش مشرق ، وینفرد شفر در نیم فصل دوم ونقل و انتقالات زمستانی در مجموع 9 جابه‌جایی داشت. جابر انصاری، الحاجی گرو و مارکوس نیومایر از این تیم جدا شدند و در ازای این 3 نفر، 6 بازیکن در لیست قرار گرفتند. داریوش شجاعیان، محسن کریمی، امید نورافکن، آیاندا پاتوسی، اسماعیل گونکالوس و گادوین منشا نفراتی بودند که برای تقویت استقلال جذب شدند. با وجود این تعداد ورودی و خروجی و در مجموع جابه‌جایی، همچنان امیر قلعه‌نویی رکورددار است.
لیگ دوازدهم
در لیگ دوازدهم که آبی‌پوشان قهرمان شدند، تیم امیر قلعه‌نویی در نیم فصل آن سال 7 ورودی و 6 خروجی داشت. فرزاد حاتمی، عباس محمدرضایی، فرهاد مجیدی، حسن اشجاری، ایمان موسوی، مجتبی جباری و ویسنته آرزه بازیکنانی بودند که از نیم فصل دوم به جمع بازیکنان اضافه شدند. از آن طرف فریدون زندی، میثم حسینی، امین منوچهری، فابیو جانواریو، رودریگو توسی و میلاد میداوودی از استقلال جدا شدند. در مجموع آبی‌ها در دور برگشت 13 جابه‌جایی و تغییر نسبت به نیم فصل اول داشتند.
بیشتر بخوانید:
آخرین توضیحات فتحی درمورد قرارداد پاتوسی
لیگ سیزدهم
در نیم فصل دوم لیگ سیزدهم جابه‌جایی‌های زمستانی استقلال و قلعه‌نویی کمتر بود. 5 بازیکن رفتند و 5 بازیکن هم آمدند. مهرداد اولادی، مجید غلام‌نژاد، ایمان با صفا، کاروالیو و بوبکر کبه به استقلال اضافه شدند و فرهاد مجیدی، فردین عابدینی، گوران لاوره، مهران قاسمی و پژمان منتظری هم استقلال را ترک کردند. استقلال قلعه‌نویی با 10 جابه‌جایی در لیگ سیزدهم موفق نبود.
لیگ چهاردهم
در لیگ چهاردهم بازهم تیم قلعه‌نویی تغییرات زیادی در زمستان داشت. 7 بازیکن آمدند و 4 نفر رفتند تا این بار 11 تغییر و جابه‌جایی در نیم فصل ایجاد شود. محسن کریمی، بهنام برزای، وحید طالب‌لو، میلاد نوری، رضا عنایتی، مجید حسینی و میلاد سلیمان فلاح نفراتی بودند که به تیم اضافه شدند. از آن طرف پژمان نوری، محمد قاضی، آندرانیک تیموریان و امیر حسین طاحونی از تیم رفتند.
لیگ پانزدهم
در لیگ پانزدهم استقلال پرویز مظلومی کمترین جابه‌جایی را داشت. سوبله چوبله 3 بازیکن به تیمش اضافه کرد و 2 بازیکن را هم از دست داد که هر دو نفر خارجی بودند. مهدی مومنی، عادل شیحی و میلاد شعبانلو آمدند و در نقطه مقابل جاسم کرار و باربوسا جدا شدند. در این فصل آبی‌ها فقط 5 جابه‌جایی داشتند.
لیگ شانزدهم
در لیگ شانزدهم هم قرار بود استقلال علیرضا منصوریان چند جابه‌جایی داشته باشد که رفتن فرشید باقری و آمدن سجاد شهباززاده، سرور جباروف و آندرانیک تیموریان از جمله آنها بود اما محرومیت آبی‌ها از نقل و انتقالات مانع از این تغییرات شد تا استقلالی‌ها با همان نفرات قبلی به کارشان ادامه دهند. فقط آرش افشین و میثم مجیدی بازیکنانی بودن که استقلال را ترک کردند.
لیگ هفدهم
در لیگ هفدهم وینفرد شفر مانند امسال 9 تغییر در استقلال ایجاد کرد. محسن کریمی، حسین حیدری، مامه بابا تیام و بویان نایدیف 4 بازیکنی بودند که آمدند و از آن طرف سجاد شهباززاده، حسن بیت‌سعید، یعقوب کریمی، مجتبی جباری و عظیم گوک 5 نفری بودند که رفتند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/63103/شفر-در-حسرت-رکورد-قلعه-نویی-ماند!
بستن   چاپ