اخبار محرمانه
صحبتهای شفر پس از 4 تایی کردن پیکان
پنجشنبه 18 بهمن 1397 - 21:01:22
اخبار محرمانه - سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم همه به این استقلال احترام بگذارند.
به گزارش مشرق ، وینفرد شفر بعد از برد 4 بر صفر مقابل پیکان در نشست خبری گفت: شروع مسابقه یک مقدار سخت بود. می‌دانستیم پیکان تیم خوبی است و به ویژه در ضد حملات خوب عمل می‌کند.
* از گل‌های ایسما و تبریزی خوشحالم
وی ادامه داد: از گل‌های مهاجمان راضی و خوشحال هستم. گل‌های تبریزی و ایسما . بسیار بابت روحیه تیمی خوشحال هستم. دیروز نیز گفتم که در گذشته مشکلاتی داشتیم اما از عملکرد همه خوشحال هستم که با همه توان جنگیدند و امیدوارم همه بازی امروز را دیده باشند و به این تیم احترام بگذارند. بازیکنانم با همه توان و صدرصد توانشان تلاش کردند و امیدوارم همه به این تیمم احترام بگذارند.
* از بازگشت شجاعیان خوشحالم
شفر گفت: خوشحالم بابت بازگشت شجاعیان که 6-7 ماه بیرون بود و امروز خوب بازی کرد و طبیعی است بازگشت بازیکن دچار اشتباه شود. تعویضش هم به خاطر اشتباه هاتش نبود بلکه نمی‌خواستیم مشکلی برایش پیش بیاید.
* اشتباهاتی داریم که باید آنها را برطرف کنیم
سرمربی آلمانی استقلال خاطرنشان کرد: از گلی که زکی پور زد خوشحالم یک گل به ذوب آهن زد و آفساید اعلام شد. نمی‌خواهم بگویم همه چیز خوب و کامل است. اشتباه‌هایی داشتیم و هنوز کامل نشده ایم و باید در لیگ برتر و آسیا خوب و سخت تمرین و کار کنیم. امیدوارم در روزهای آینده زمین تمرین خوبی داشته باشیم و داشتن زمین تمرین خوب برای ما خیلی مهم است.
* بعد از گلزنی نیمکت استقلال خوشحالی می‌کرد
شفر تصریح کرد: آنچه امروز دیدیم کار تیمی بسیار خوب بود و در گذشته بازیکنان باهم تلاش کردند و جنگیدند. امروز هم اگر بازیکنان اشتباهی داشتند همه به هم کمک می‌کردند. بعد از گل‌هایی که زدیم همه بازیکنان و نیمکت نشینان خوشحال بودند. باقری و محمدی مهر هم که روی نیمکت هم نبودند خوشحال شدند و هیچ بازیکنی صحبتی نمی‌کرد که چرا بازی نکرده‌اند.
* تیم داوری بهترین عملکرد فصل را داشتند
سرمربی استقلال در ادامه صحبت‌هایش گفت: تعریف و تمجید باید از داور و کمک‌هایش انجام بدهم در این فصل بهترین عملکرد را تیم داوری داشتند. در یک صحنه بازیکنان پیکان می‌گفتند خطا خطا و پنالتی درحالی که هیچ خطایی در ان صحنه رخ نداد بود.
* برای جوانان ما وقت بدهید، اما هنوز آماده نیستند
شفر افزود: به بازیکنان جوان ما وقت بدهید و آنها صدرصد آماده نیستند وباید سیستم و روش ما را یاد بگیرند و هماهنگ‌تر شوند و به این بازیکنان وقت بدهید بهتر خواهند شد.
* امیدوارم برای بازی بعد علی کریمی برسد
وی تاکید کرد: از کارت زرد باقری خوشحال نیستم و وقتی کارت زرد گرفت فهمید چه اتفاقی رخ داده برای بازی بعد امیدوارم که علی کریمی برای بازی بعد آماده باشد از پزشک استقلال در مورد او خواهم پرسید.
* از برد در بازی بعدی پیکان خوشحال می‌شوم
سرمربی استقلال ادامه داد: آرزوی موفقیت برای سرمربی جدید پیکان دارم، مربی قابل احترام و خوبی است و امیدوارم ایشان تیمش را خوب به لیگ برگرداند و از برد این تیم در بازی‌های بعد خوشحال شوم.
* منشا را خط زدم تا خبرنگاران را غافلگیر کنم
شفر در مورد اینکه چرا در ابتدا اعلام شد که منشا از فهرست استقلال خط خورده گفت: خواستم شما را غافلگیر کنم! (به حالت شوخی) قبل از بازی با منشا صحبت کردم، او گفت جدا از مهاجم مرکزی در کجا راحت است و می‌تواند بازی کند. او به من گفت هم در چپ و هم در راست بازی می‌کند و منشا را در یک پست جدید تست کردیم. شاید کارش عالی نبود اما همه دیدند که او بازیکن خوبی است و هواداران هم به خوبی او را پذیرفته اند و او اکنون یک مرد آبی است و امروز نه ولی در نشست‌های خبری دیگر شاید در مورد مسایل دیگر صحبت کنم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/63108/صحبتهای-شفر-پس-از-4-تایی-کردن-پیکان
بستن   چاپ