اخبار محرمانه
محور هراز مسدود شد
جمعه 19 بهمن 1397 - 02:40:27
اخبار محرمانه - فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: امشب شاهد ترافیکی فوق سنگین و خارج از تصور در محور هراز هستیم زیرا مسافران همزمان مسافرت خود را شروع کردند.
به گزارش مشرق ، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا ( ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: متأسفانه هم اکنون شاهد ترافیک فوق سنگین و خارج از تصور در محور هراز هستیم به گونه‌ای که پس‌زدگی بار ترافیکی در این محور به کیلومترها قبل از امامزاده هاشم ( ع) و پیست آبعلی رسیده است.
وی افزود: بازگشت خودروها از این محور میسر نیست بنابراین مسافران باید با صبر و شکیبایی در انتظار عبور خودروها از این محور باشند زیرا خروج به کندی در جریان است.
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز سنگین است و خودروها به مرور در حال تخلیه این جاده مواصلاتی کشور هستند.
بیشتر بخوانید:
ترافیک سنگین در هراز و فیروزکوه
بازگشت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنجشنبه
وی ادامه داد: آمد و شد در محورهای امام رضا ( ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز نیمه سنگین است و انواع وسایل نقلیه به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.
محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شهرستان تهران رخ نداده، بیان داشت: متأسفانه هموطنان در زمان تعطیلات بدون رعایت مدیریت زمان سفر به یک باره و در پایان شب اقدام به آغاز سفر می‌کنند.
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، اضافه کرد: به دلیل عدم گنجایش محورها و ورود این حجم از خودروها باعث به وجود آمدن ترافیک‌های سنگین و این چنینی می‌شوند که عبور از این جاده را چندین ساعت افزایش می‌دهد.
وی تصریح کرد: متأسفانه با حجم ورود خودروها ترافیک‌هایی به وجود می‌آید که خارج از تصور و کشش جاده‌ها است و مسافران تصور می‌کنند که شب هنگام ترافیک در محورها کمتر می‌شود فارغ از اینکه تمام آنها در یک زمان این تصور را دارند و سفرهای خود را آغاز و با ترافیکی فوق سنگین برخورد و متوقف می‌شوند.
محبی خاطرنشان کرد: مسافران فقط می‌توانند صبر و حوصله به خرج دهند تا ترافیک‌ها اینچنینی کاهش یابد یا به مرور جاده تخلیه شود اما می‌توانند با توقف در حاشیه جاده و یا بازگشت و عبور از محورهای جایگزین زمان سفر خود را کاهش دهند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/63152/محور-هراز-مسدود-شد
بستن   چاپ