اخبار محرمانه
پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای ثبت، معرفی وتقدیر از چهره های ماندگار کیش
يکشنبه 21 بهمن 1397 - 06:59:17
اخبار محرمانه - دکتر غلامحسین مظفری در یکصدمین دوره فرهنگ کیشوندی پیشنهاد کرد با ثبت نام چهره های ماندگار کیش نسبت به معرفی وتقدیر از آنان اقدام شود.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر غلامحسین مظفری در این مراسم که عصر پنج شنبه ١٨ بهمن با حضور شهردار تهران و مسیولان محلی کیش در مرکز همایش های بین المللی جزیره برگزار شد بابیان اینکه افتخاری است که همزمان با برگزاری مراسم صدمین دوره فرهنگ کیشوندی به خانواده بزرگ کیشوندان پیوستم افزود : ضمن سپاس از پایه گذران این طرح بدیع و خلاقانه امید است در آینده نیز کماکان این راه، منشا خیر و برکت برای جزیره کیش و کیشوندان باشد .
غلامحسین مظفری با اذعان به اینکه پیروز حناچی شهردار تهران از این پس کیشوند افتخاری است خاطر نشان کرد : ضروری است مقدماتی فراهم شود که درآینده اشخاصی که در سطح ملی و منطقه ایی و جزیره کیش ایده ها و نظرات کارشناسی و شناخت دقیق و دلسوزانه دارند به عنوان کیشوندان افتخاری محسوب شوند .
وی با اشاره به سوابق دکتر حناچی درمعماری وطراحی سازه های کیش گفت : انتظار می رود در بحث معماری و شهرسازی جزیره، ایده های شهردار تهران پشتیبان فعالیت های سازمان منطقه آزاد کیش و سازمانهای دیگر باشد وبا وام گرفتن از این ایده ها هویت مناسبی را برای جزیره کیش بازسازی و تعریف کنیم .
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از کارت کیشوندی به عنوان یک کارت شناسایی معتبر نام برد و افزود : بدیهی است تلاشها در جهت ارتقا استفاده از کارت باید افزایش یابد .
مظفری با پیشنهاد ویژه ای برای سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر انتخاب صد نفر از کیشوندان باسابقه و موثر در حوزه های مختلف عنوان کرد : این افراد به عنوان چهره های ماندگار و شاخص کیش معرفی و آلبومی از تاثیر و سوابق این اشخاص مهیا شده و شرایط برای قدردانی از تلاش های آنان در جهت توسعه کیش فراهم آید .
وی با بیان اینکه کارت کیشوندی بانک اطلاعاتی موثق و کاربردی است خاطر نشان کرد : انتظار می رود با طبقه بندی، مدیریت و برنامه ریزی براساس اطلاعات گردآمده دربخش کیشوندی، مشارکت واقعی کیشوندان در ساخت و احیا فرهنگ و توسعه کیش را بیش از پیش شاهد باشیم .
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از این جزیره به عنوان الگوی قابل تعمیم شهری برای تمامی شهرهای کشور نام برد و افزود : توجه مستمر وجدی به رفتار فاخر مبتنی بر نظم، ارتقا و توسعه حقوق شهروندی و احیا معماری بومی ، کیش را الگویی بی بدیل در تمام کشور کرده است .
مظفری رویکرد جدید در جزیره کیش را بهره برداری از پتانسیل ها و ظرفیت های حوزه محیط زیست عنوان کرد و گفت : ساختمان پژوهشکده محیط زیست کیش احداث شده و مذاکرات مناسبی با هدف بهره گیری از ظرفیتهای دانشگاههای معتبر کشوری در قالب یک کنسرسیوم انجام شده تا این پژوهشکده با مدیریت مشارکتی دانشگاههای علم و صنعت، شریف، تهران و دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان محیط زیست اداره شود .
گفتنی است در این مراسم فرمانده ویژه انتظامی کیش ومعاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش هم گزارش هایی از اقدامات انجام شده در جهت آموزش به شهروندان، ارتقا فرهنگ شهروندی در کیش وافزایش امنیت ومشارکت های اجتماعی ارائه کردند .
تقدیر از دست اندرکاران برگزاری دوره های آموزشی به کیشوندان و فعالان این حوزه در سازمان منطقه آزاد کیش و نهادهای نظامی، انتظامی و شهری جزیره از دیگر بخش های این مراسم بود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/63473/پیشنهاد-مدیرعامل-سازمان-منطقه-آزاد-کیش-برای-ثبت،-معرفی-وتقدیر-از-چهره-های-ماندگار-کیش
بستن   چاپ