اخبار محرمانه
تعقیب و گریز پلیس در اتوبان تهران ـ کرج +عکس
سه شنبه 23 بهمن 1397 - 16:23:10
اخبار محرمانه - معاون عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در یک تعقیب و گریز در اتوبان تهران ـ کرج خبر داد.
به گزارش مشرق، ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 22 بهمن 97 واحد گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان تهران کرج به یک دستگاه خودرو مزدا 3 مشکوک شده که در بررسی ارکان هویتی خودرو مشخص شد دارای سابقه سرقت در سیستم جامع پلیس بوده و در مهرماه سال جاری در منطقه تهرانپارس سرقت شده است.
بلافاصله مأموران گشت پلیس آگاهی با اطمینان از مسروقه بودن خودرو مزدا 3 به راننده آن دستور ایست داده اما راننده مزدا 3 اقدام به فرار از محل کرد.
بیشتر بخوانید:
دستگیری عاملان حمله تروریستی بندر امام
شلیک تیر هوایی برای دستگیری سارقان خودرو
مأموران با آغاز تعقیب و گریز، با استفاده از تجهیزات هشداری چندین نوبت به راننده مزدا 3 دستور ایست داده اما وی کماکان به فرار خود ادامه داد.
مأموران در ادامه با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چندین تیر هوایی کرده با این وجود راننده مزدا 3 کماکان به فرار خود ادامه داد تا اینکه دو لاستیک خودرو مسروقه مورد هدف گلوله مأموران قرار گرفت.

راننده خودرو مزدا 3 مسروقه کماکان اصرار بر فرار از دست مأموران داشت، که با از دست دادن کنترل خودرو و برخورد با گاردریل کناره اتوبان خودرو متوقف شد اما با این وجود راننده آن همچنان به فرار خود این بار به صورت پیاده ادامه داد.
با آغاز تعقیب و گریز پیاده مأموران با راننده خودرو مسروقه، مأموران گشت پلیس آگاهی متوجه شدند که وی مسلح به یک قبضه سلاح شکاری است که بلافاصله مجدداً دستور ایست داده شد؛ سرانجام با توجه به اصرار فرد متواری به ادامه فرار و بی‌توجهی به دستور ایست مأموران، از ناحیه هر دو پا مورد هدف گلوله قرار گرفت و ضمن بازداشت، از وی یک قبضه سلاح شکاری با مهمات مربوطه کشف و متهم برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی؛ معاون عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی به نام مسعود (41 ساله) از مجرمان سابقه‌دار در زمینه سرقت خودرو و داخل خودرو است که پیش از این بارها توسط پلیس آگاهی دستگیر و روانه زندان شده، در حال حاضر نیز متهم تحت اقدامات درمان قرار گرفته تا در ادامه تحقیقات از وی برای شناسایی جرایم ارتکابی در پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شود.


http://www.SecretNews.ir/fa/News/63833/تعقیب-و-گریز-پلیس-در-اتوبان-تهران-ـ-کرج--عکس
بستن   چاپ