اخبار محرمانه
دستگاههای مسئول بر این جنایت تمرکز و موضوع را با جدیت دنبال کنند/ پیگیری قصور احتمالی حادثه تروریستی زاهدان وظیفه‌ سپاه است
پنجشنبه 25 بهمن 1397 - 19:31:19
اخبار محرمانه - رهبر معظم انقلاب در پیامی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفتند.
به گزارش مشرق، حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفتند و خطاب به دستگاههای مسئول تأکید کردند با تمرکز بر این جنایت که ارتباط عاملان آن با سازمانهای جاسوسی برخی کشورها مسلّم است، موضوع را با جدیت دنبال کنند.
بیشتر بخوانید:
پیام تسلیت لاریجانی در پی حمله انتحاری زاهدان
آغاز گام دوم انقلاب با «عقده گشایی» آمریکا
چه کسی ساعت ورود و خروج اتوبوس سپاه را لو داد؟!
روحانی: تمام عوامل جنایت تروریستی زاهدان به سزای جنایت خود می‌رسند
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دست جنایتکار مزدوران بار دیگر به خون جوانان صالح و خدمتگزار کشور آلوده شد و جمعی از سرمایه‌های انسانی که خود را وقف حراست از مرزها و پاسداری از امنیت مردم کرده بودند، در حمله‌ی تروریستهای سیه‌رو و سنگدل به شهادت رسیدند. ارتباط عاملان این جنایت با سازمانهای جاسوسی برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه مسلّم است و دستگاههای مسئول کشور باید بر آن تمرکز کنند و آن را با جدیت دنبال کنند.
اینجانب به خانواده‌ها و بازماندگان این شهیدان مظلوم و به خانواده‌ی بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت و تبریک میگویم و صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهدای عزیز و شفای عاجل برای مجروحان از خداوند متعال مسألت میکنم. پیگیری قصور احتمالی در این حادثه نیز وظیفه‌ی حتمی سپاه است.
سیّدعلی خامنه‌ای
25 بهمن ماه 1397

http://www.SecretNews.ir/fa/News/64381/دستگاههای-مسئول-بر-این-جنایت-تمرکز-و-موضوع-را-با-جدیت-دنبال-کنند---پیگیری-قصور-احتمالی-حادثه-تروریستی-زاهدان-وظیفه‌-سپاه-است
بستن   چاپ