اخبار محرمانه
پیدا شدن جسد سوخته یکی از دانشجویان بازداشتی اعتراضات دی ماه
دوشنبه 25 تیر 1397 - 9:48:43 AM
اخبار محرمانه-موضوع دانشجویان بازداشتی اعتراضات دی ماه سال گذشته در روزهای اخیر با خبر مفقود شدن یکی از آنها بار دیگر داغ شد. به گزارش رکنا، محمدحسین آقاسی، وکیلی که ابتدا از گم شدن مریم فرجی خبر داده بود، روز شنبه اعلام کرد که جسد سوخته او 10 روز پیش در اطراف کرج پیدا شده و در این مدت در پزشک قانونی بوده است. او همچنین از دستگیری یک فرد مظنون به قتل خبر داد و تأکید کرد: «قتل احتمالی متوجه مقامات و مراجع قانونی نیست.»

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس نیز روز گذشته اعلام کرد فردی که نامزد سابق این فرد بود چند روز قبل دستگیر شد و با توجه به دلایل و شواهد کافی به قتل مریم فرجی اعتراف کرد. مریم فرجی، دانشجوی ارشد مدیریت بین‌المللی در 12 دیماه سال گذشته همزمان با اغتشاشات بازداشت شده و از سوی دادگاه انقلاب به 3 سال حبس تعزیری و دو سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم شد اما پس از بازداشت اولیه با قید وثیقه آزاد بود. همزمان اظهار نظر امام جمعه دامغان درباره دانشجویان نگرانی‌هایی را در بین دانشجویان این شهر ایجاد کرده است.

وی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به روز «حجاب و عفاف» دانشجویان ساکن دامغان را عامل فساد در این شهر معرفی کرده و گفته بود: «اگر مسئولین دانشگاه نتوانند کاری کنند، جوانان ما آتش به اختیار وارد عرصه خواهند شد.» علی اصغر مجد، فرماندار دامغان اما در واکنش به این نگرانی‌ها و در پاسخ به اینکه آیا می‌توانید به دانشجویان اطمینان دهید که تهدیداتی مبنی بر اقدام خودسرانه در حوزه حجاب جدی نخواهد بود، گفت: «تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است و ما اجازه چنین کاری را به هیچ فردی نمی‌دهیم. قطعاً با دانشجویان و مسئولان دانشگاه جلسه و گفت‌وگویی خواهیم داشت تا نگرانی‌ها را رفع کنیم.»

http://www.SecretNews.ir/fa/News/647/پیدا-شدن-جسد-سوخته-یکی-از-دانشجویان-بازداشتی-اعتراضات-دی-ماه
بستن   چاپ