اخبار محرمانه
نقوی‌حسینی: دستگاه‌های امنیتی از تروریست ها انتقام می‌گیرند
شنبه 27 بهمن 1397 - 5:34:26 PM
اخبار محرمانه - ایرنا / عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان، گفت: دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی کشور از خون این شهدا نخواهند گذشت و انتقام خون آنان را از گروهک های تروریستی خواهند گرفت و آنها باید منتظر شدیدترین مجازات ها باشند.
سید حسین نقوی حسینی ضمن محکومیت حادثه تروریستی زاهدان و اعلام همدردی با خانواده شهدای و مجروحان این حادثه به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: حجم عملیات هایی تروریستی که از طرف دشمنان انقلاب اسلامی علیه کشور ما طراحی می شود، بسیار گسترده است و آنها شبانه روز علیه امنیت جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی می کنند.
وی ادامه داد: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران، برخورداری از امنیت کامل است و در این زمینه کشورهای منطقه و به ویژه برخی کشورهای همسایه به مسئولیت های بین المللی ومنطقه ای خود عمل کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: از دستگاه دیپلماسی انتظار داریم که در این زمینه رایزنی های لازم را با کشورهایی همسایه همچون پاکستان داشته باشد.
این نماینده مجلس همچنین با اشاره به نشست ورشو تصریح کرد: همچنان که پیش بینی می شد آمریکایی ها دست خالی از این نشست خارج شدند، بسیاری از اروپایی ها در این نشست شرکت نکردند؛ جز آمریکا و صهیونیست ها کشور دیگری در آنجا اظهار نظر نکرد؛ آنها که شرکت کرده بودند و فقط عکس یادگاری گرفتند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/64890/نقوی‌حسینی--دستگاه‌های-امنیتی-از-تروریست-ها-انتقام-می‌گیرند
بستن   چاپ