اخبار محرمانه
تصویری از نشست ورشو که جنجال‌ساز شد
شنبه 27 بهمن 1397 - 6:02:04 PM
اخبار محرمانه - ایسنا / نشستن وزیرخارجه دولت مستعفی یمن در کنار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست ورشو، واکنش و اعتراض رئیس کمیته عالی انقلاب یمن را به دنبال داشته است.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به نشستن خالد الیمانی، وزیر خارجه دولت مستعفی یمن در کنار بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس ورشو عنوان داشت: کنفرانس ورشو نقاب را از چهره رژیم‌هایی کنار زد که مدعی دفاع از عربی‌گرایی هستند و افرادی که در این کنفرانس حضور داشتند، صدای ملت‌های عربی را بیان نمی‌کنند.
وی افزود: کسی که به دنبال فروش آرمان‌های اساسی با هر ادعا و توجیهی است، توسط مردم پذیرفته نمی‌شود.
الحوثی گفت: تصویری که در آن الیمانی مزدور در بین پامپئو (وزیر خارجه آمریکا) و متعفن اسرائیل نشسته است فاصله را از بین می‌برد.
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تصریح کرد: کنفرانس ورشو در نظر مردم چیزی بیش از تأکید بر ائتلاف‌های تخریب، خونریزی و قحطی نیست و ملت یمن امروز بیش از پیش نسبت به طرح‌های اسرائیلی – آمریکایی و هم‌پیمانانشان آگاه هستند.
وی ادامه داد: کنفرانس ورشو تلاشی است برای سرپوش گذاشتن بر شکست در سوریه و عراق و همچنین با هدف کاهش آسیب وارد شده به متحدان آمریکا در منطقه است.
الیمانی نیز در صفحه شخصی خود در توئیتر در واکنش به نشستنش در کنار نتانیاهو مدعی شد که موضع یمن و عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی این کشور نسبت به مسأله فلسطین "ثابت بوده و به حراج گذاشتن این مساله را نمی‌پذیرد".

http://www.SecretNews.ir/fa/News/64972/تصویری-از-نشست-ورشو-که-جنجال‌ساز-شد
بستن   چاپ