اخبار محرمانه
فیلم «مولانا» در فرانسه مقابل دوربین رفت
شنبه 27 بهمن 1397 - 18:15:48
اخبار محرمانه - مهر / فیلم سینمایی «مولانا» در تاریخ 14 فوریه مصادف با پنجشنبه 25 بهمن ماه در فرانسه و شهر پاریس کلید خورد.
این فیلم براساس فیلمنامه‌ای با همین عنوان اثر مشترک ژان کلود کریر و نهال تجدد و به تهیه‌کنندگی مهدی حسینی تهیه‌کننده ایرانی ساخته خواهد شد.
ژان کلود کریر یکی از مطرح‌ترین فیلمنامه‌نویسان سینما است که همکاری با کارگردانان مطرحی مانند گدار، بونوئل، وایدا و فورمن را در کارنامه دارد.
کریر 3 بار نامزد دریافت جایزه اسکار فیلنامه‌ شده است. کریر یک جایزه اسکار و یک جایزه ویژه هیات داوران کن را برای 2 فیلم کوتاه در کارنامه دارد. مهدی حسینی نیز به عنوان تهیه‌کننده در فرانسه فعالیت دارد.
همچنین امی ژورا کارگردان فرانسوی و یک کارگردان انگلیسی که نام آن هنوز اعلام نشده است کارگردانی این فیلم را برعهده دارند. این فیلم توسط استودیوی تاسالیتا و به مدیریت تولید ژان بروت تولید و ساخته خواهد شد.
لوکیشن‌های مشخص شده برای این فیلم علاوه بر فرانسه و اروپا از کشورهای شرقی، آسیای میانه، ترکیه و از نزدیک‌ترین فرهنگ‌ها به زمان مولانا انتخاب شده تا بهترین شبیه‌سازی مکانی و تاریخی برای آن اعمال شود.
نام دیگر عوامل این فیلم هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/65124/فیلم-«مولانا»-در-فرانسه-مقابل-دوربین-رفت
بستن   چاپ