اخبار محرمانه
توضیحات وزارت جهاد کشاورزی در مورد یک خبر
يکشنبه 28 بهمن 1397 - 20:28:25
اخبار محرمانه - فارس / وزارت جهاد کشاورزی در مورد خبر برکناری رئیس سازمان شیلات توضیحاتی ارائه کرد.
در پی درج خبری با عنوان «رئیس سازمان شیلات ایران برکنار شد» روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی توضیحاتی ارائه کرد.
نظر به انتشار خبری از سوی آن رسانه به تاریخ 1397.11.26 تحت عنوان «رئیس سازمان شیلات ایران برکنار شد» لطفاً به منظور روشنگری افکار عمومی، دستور فرمایید توضیحات زیر در اسرع وقت از طریق آن رسانه منتشر گردد.
وزارت جهاد کشاورزی ضمن تکذیب خبر برکناری رئیس سابق سازمان شیلات ایران، اعلام کرد: تغییر صالحی رئیس سازمان شیلات ایران که از مدیران شایسته و جانباز سرافراز 70 درصد وزارت جهاد کشاورزی است، به خاطر تشدید بیماری بوده است. وی در پنج سال اخیر مدیریت بر سازمان شیلات ایران به توفیقات چشمگیری دست یافته و تولید محصولات شیلاتی کشور در دوره ایشان بیش از 43 درصد رشد داشته و از 838 هزار تن در سال 91 به یک میلیون و 202 هزار تن در سال 96 افزایش یافته است.
شایان ذکر است: صالحی به خاطر خدمات شبانه روزی در پنج سال اخیر با تشدید بیماری مواجه شده و از حدود سه ماه پیش درخواست معافیت از مسئولیت را با وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرده بود که در نهایت با درخواست ایشان موافقت و نبی‌‌اله خون‌میرزایی که پیش از این مدیرکل شیلات استان خوزستان بوده و از مدیران موفق سازمان شیلات ایران است، به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران منصوب و مشغول به کار شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/65705/توضیحات-وزارت-جهاد-کشاورزی-در-مورد-یک-خبر
بستن   چاپ