اخبار محرمانه
امضای توافقنامه‌های 20 میلیارد دلاری عربستان و پاکستان
دوشنبه 29 بهمن 1397 - 04:49:54
اخبار محرمانه - ولیعهد عربستان در سخنانی اعلام کرد که به آینده مشترک و روشن این کشور با پاکستان اطمینان دارد و توافقنامه هایی به ارزش 20 میلیارد دلاری با این کشور امضا کرده است.
به گزارش مشرق به نقل از النشره ، محمد بن سلمان ، ولیعهد عربستان در یک کنفرانس خبری مشترک با عمران خان ، نخست‌وزیر پاکستان گفت: پاکستان در نظر ملت عربستان یک کشور محترم و عزیز است و این کشور به زودی به یک کشور قدرتمند تبدیل خواهد شد و ما نیز مانند همیشه شریک آن خواهیم بود.
وی افزود: ما به دنبال توسعه شراکت اقتصادی خود از جمله در بخش گردشگری هستیم و با این کشور توافقنامه‌هایی را به ارزش 20 میلیارد دلار امضا کرده‌ایم.
بیشتر بخوانید:
بن‌سلمان با اعضای طالبان در پاکستان دیدار می‌کند
ولیعهد سعودی در ادامه اعلام کرد: ما همگی نسبت به آینده مشترک و روشن عربستان و پاکستان اطمینان داریم.
محمد بن سلمان گفت: عربستان قادر به جذب 50 میلیون گردشگر تا 15 سال آینده است. من به منطقه مان اعتماد دارم و از همین رو با همه توان در آن سرمایه گذاری می‌کنیم و در راستای آینده‌ای بزرگ برای عربستان و پاکستان و کل منطقه حرکت می‌کنیم.
8 توافقنامه به ارزش بیست میلیارد دلاری شامل سرمایه گذاری در بخش‌های نفت و انرژی تجدید پذیر و معادن است که از جمله آنها سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری آرامکو در بندر گوادر پاکستان است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/65779/امضای-توافقنامه‌های-20-میلیارد-دلاری-عربستان-و-پاکستان
بستن   چاپ