اخبار محرمانه
همسر ثروتمندترین مرد روی کره زمین، پولدارترین زن جهان می‌شود
سه شنبه 30 بهمن 1397 - 2:28:11 AM
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / با طلاق جف بیزوس، مدیر عامل شرکت آمازون از همسرش مکنزی و انتقال 60 میلیارد دلار به حسابش، او ثروتمندترین زن جهان خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری میرور، از ژانویه سال 2019 مجموع ثروت 9 میلیاردر جهان بیش از دارایی 4 میلیارد نفر اعلام شده است. جف بیزوس، موسس و مدیر عامل سایت آمازون در ماه ژوئیه سال گذشته میلادی با 151 میلیارد دلار، نه تنها ثروتمندترین مرد جهان معرفی شد بلکه عنوان ثروتمندترین مرد در طول تاریخ روی کره زمین را نیز از آن خود کرد. از ژانویه سال 2018 به بعد بیش از 45 میلیارد دلار به ثروت او افزوده شده است.
او در حال حاضر، 6 خانه به ارزش 84 میلیون دلار در شهر‌های مختلف آمریکا و جهان دارد. مزرعه‌ای به وسعت 30 هزار هکتار در تگزاس یکی دیگر از املاک اوست. در صورتی که بیل گیتس، موسس مایکروسافت نیمی از ثروت خود را به خیریه نمی‌بخشید، در حال حاضر ثروتمندترین مرد جهان به شمار می‌آمد.
با این حال، به نظر می‌رسد عنوان ثروتمند‌ترین مرد جهان پس از جدایی جف بیزوس از مکنزی، از او نیز سلب خواهد شد و نیمی از ثروت وی به همسرش منتقل می‌شود.
فرانسوا بتانکور می‌یر، مالک شرکت لوازم بهداشتی و آرایشی لورئال، مجموع ثروتی معادل 49 میلیارد و 400 میلیون دلار دارد. گفته می‌شود همسر بیزوس پس از جدایی و انتقال نیمی از ثروت مالک آمازون [مبلغی بالغ بر 60 میلیارد دلار] به او، جای می‌یر را خواهد گرفت و ثروتمندترین زن جهان خواهد شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/66376/همسر-ثروتمندترین-مرد-روی-کره-زمین،-پولدارترین-زن-جهان-می‌شود
بستن   چاپ