اخبار محرمانه
امیر ارتش: اسرائیلی‌ها از ترس ما به دور خود دیوار کشیدند
جمعه 10 اسفند 1397 - 22:01:17
اخبار محرمانه - فارس / معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز آمریکایی‌ها در مقابل ما به عجز آمدند و اسرائیلی‌ها به دور خود دیوار کشیدند.
امیردریاردار حمزه‌علی کاویانی پنجشنبه‌شب در مراسم یادواره شهدای والامقام گردان مسلم بن عقیل (ع) لشگر خط‌شکن و ویژه 25 کربلای مازندران در دانشگاه افسری علوم دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد با اشاره به اینکه این همایش‌ها یادآور دلاور مردی‌ها‌‌، ایثارگری‌ها، شهادت طلبی‌ها و از جان گذشتگی‌های نسلی است که بی همتا و تک بودند، اظهار کرد: هدف از بزرگداشت و همایش که در آن از قهرمانان صحبت می‌کنیم و نام جنگ را به زبان می آوریم این است که مقام معظم رهبری، جنگ هشت ساله را یک گنجینه می‌دانند و ما از آن به عنوان دفاع مقدس یاد می‌کنیم.
وی افزود: طبق نظریه‌های راهبردی و تمهیدات امنیتی در جنگ جهانی دوم جهان به دو گروه بلوک شرق با پرچم‌داری اتحاد جماهیر شوروی با تفکری کمونیستی و سوسیالیستی و بلوک غرب با پرچم‌داری ایالات متحده آمریکا به دور از تعادل در کشاکش با خانواده بودند اما در این میان جمهوری اسلامی ایران به یکباره نمود پیدا کرد که با تفکر توحیدی مبتنی بر معنویت و خدا باوری شکل گرفت.
معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه آمریکایی‌ها در آن زمان ایران را که از مستعمره‌هایشان در زمان طاغوت بود به یکباره از دست دادند، تصریح کرد: ایران منطقه بسیار مهم و استراتژیکی بود و در مرکز غرب جهان قرار داشت و به لحاظ انرژی 65 درصد از انرژی جهان از تنگه هرمزعبور می‌کند ضمن اینکه اقیانوس هند را در کنار خود داشت، این مزیت‌ها را آمریکا از دست داد و با اینکه هیچ ارتباطی با رژیم بعث نداشت ولی آمریکایی ها با وزیر دفاع بعثی صدام حسین ملاقات کرده و او را تشویق کردند تا به ایران حمله کند. آنها به صدام گفتند ایران ساختار نظامی ندارد و در نهایت صدام را برای این حمله توجیه کردند.
وی ادامه داد: صدام با داشتن کینه قدیمی ناشی از عدم دسترسی به دریا که به دنبال محدودیت‌های جغرافیایی ایجاد شده بود باعث شد دستور حمله به ایران را دهد و خاک 20 هزار کیلومتری را تصرف کند به موانعی برخورد کردند و خاک‌های زیادی را جدا کردند و این تنها جنگ در دنیا بود که دو ابر قدرت با اتحاد با هم به یک کشور حمله می‌کردند.
کاویانی خاطرنشان کرد: صدام 40 میلیارد دلار ذخیره ارزی داشت که با کمک کویت 20 میلیارد دلار به این رقم اضافه شد و جایگاه اختصاصی ایجاد کرد تا جنگ را پشتیبانی کند و حتی 175 میلیارد دلار تجهیزات نظامی خریداری کرد.
وی با اشاره به اینکه در جنگ سوریه تکفیری‌ها 105 موشک به سوریه پرتاب کردند که در گذشته همین کار را با ما کرده بودند، ابراز کرد: دشمن از راه دریایی نیز حمله کرد و غافلگیرانه ناوهای دریایی ما را مورد حمله قرار دادند و بنابراین ما کم زخم نخوردیم.
معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: باید همایش بگیریم همانگونه که نماینده شوروی در پیروزی انقلاب به امام راحل گفت من صدای شکستن استخوان‌های کمونیست و سوسیالیست را می‌شنوم و امروز هم آمریکایی‌ها در مقابل ما به عجز آمدند و اسرائیلی‌ها به دور خود دیوار کشیدند.
وی گفت: جوانان ایرانی با حمایت امام(ره) که تهدیدها رابه فرصت تبدیل می‌کند و جوانه‌های محور مقاومت هستند ما سربلند مقتدریم و راه طولانی و سختی در پیش داریم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/70752/امیر-ارتش--اسرائیلی‌ها-از-ترس-ما-به-دور-خود-دیوار-کشیدند
بستن   چاپ