اخبار محرمانه
استقلال به رکورد پرسپولیس رسید
يکشنبه 19 اسفند 1397 - 19:15:58
اخبار محرمانه - شاگردان وینفرد شفر با کلین شیت در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان به رکورد تاریخی پرسپولیس برانکو در بازی‌های خانگی رسیدند.
به گزارش مشرق ، استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی باز هم فرصت گلزنی به حریفش نداد و نفت مسجدسلیمان را با یک گل شکست داد. این دیدار دهمین بازی خانگی آبی پوشان تهرانی بود که به روند فوق العاده خود از نظر عملکرد دفاعی ادامه دادند. به این ترتیب، استقلال از سرخپوشان پایتخت پیشی گرفت تا بهترین خط دفاعی لیگ برتر لقب بگیرد و از سوی دیگر، با رکورد تاریخی پرسپولیس هم برابر کند. شاگردان وینفرد شفر در 10 بازی که در رقابت‌های فصل جاری به عنوان میزبان به میدان رفته‌اند، تنها یک گل از حریفان خورده‌اند و در 9 بازی دیگر موفق به کلین شیت شدند. سپاهان اصفهان تنها تیم مهمان بود که در ورزشگاه آزادی توانست دروازه تیم شفر را باز کند؛ گلی که تنها شکست خانگی در این فصل را هم برای شاگردان شفر رقم زد.
بیشتر بخوانید:
واکنش فتحی به تغییر داور بازی استقلال با لابی سعودی‌ها
10 بازی خانگی و تنها یک گل خورده؛ شاگردان شفر با این عملکرد درخشان در خط دفاعی توانستند به بهترین رکورد تاریخ لیگ برتر که در اختیار پرسپولیس بود، برسند. سرخپوشان با هدایت برانکو در لیگ شانزدهم توانستند در 10 بازی ابتدایی شان به عنوان میزبان تنها یک گل خورده داشته باشند و در 9 بازی هم کلین شیت کردند و از این نظر به تنهایی رکورددار تاریخ لیگ برتر بودند اما اکنون این رکورد را با استقلال به طور مشترک در اختیار دارند.
گفتنی است در پایان لیگ شانزدهم، پرسپولیس در بازی‌های خانگی تنها 5 گل خورده داشت؛ سرخپوشان که تا پیش از آخرین بازی خانگی تنها دو گل دریافت کرده بودند، در آخرین بازی برابر ذوب آهن اصفهان به تساوی 3 بر 3 رسیدند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/74111/استقلال-به-رکورد-پرسپولیس-رسید
بستن   چاپ