اخبار محرمانه
بسیج دریایی از تمام حقوق صیادان دفاع می کند
دوشنبه 20 اسفند 1397 - 12:40:52
اخبار محرمانه - مسئول بسیج دریایی سپاه گفت: بسیج دریایی برای دفاع همه جانبه از حقوق دریانوردان و صیادان تشکیل یافته است که با تمام قدرت به این مهم می پردازد.
پایگاه بصیرت
به نقل از خبرگزاری ایرنا در قشم، سرهنگ پاسدار علی علی نژاد روز سه شنبه در حاشیه دیدار با بسیجیان و صیادان شهرستان قشم و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صیادان، با توجه به کار تخصصی خود در میان آب ها، می توانند در دفاع از آب های جزایر به صورت همه جانبه دفاع کنند تا بیگانگان چشم طمع به آب های نیلگون خلیج فارس و سواحل آن نداشته باشند .
وی ادامه داد: طرح بسیج دریایی در شهرستان جاسک کلید خورد و امروز در دومین جلسه آن در شهرستان قشم و با حضور صیادان جزیره های قشم، لارک، هرمز و هنگام برگزار شد .
مسئول بسیج دریایی افزود: این نهاد به صورت همه جانبه در دریا حضور خواهد داشت و ضمن انجام فعالیت های صیادی از آب های کشور نیز محافظت می کند .
وی گفت: امنیت کشور ایران مردم محور است و بر همین اساس مردم باید برای دفاع از آب های سرزمینی حضور داشته باشند.
علی نژاد ادامه داد: بسیج دریایی در امتداد سازمان بسیج مستضعفان است و در چارچوب این ارگان به صیادان و بسیجیان خدمات ارائه می‌دهد و از حقوق آنان حمایت می کند .
حدود 6 هزار صیاد در شهرستان قشم فعالیت می کنند. این شهرستان شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک است و با حدود یک هزار و 628 کیلومتر مربع وسعت در میان آب های خلیج فارس از توابع استان هرمزگان است .

http://www.SecretNews.ir/fa/News/74475/بسیج-دریایی-از-تمام-حقوق-صیادان-دفاع-می-کند
بستن   چاپ