اخبار محرمانه
استراتژی مربی استقلال برای عبور از پرسپولیس
دوشنبه 20 اسفند 1397 - 12:41:09
اخبار محرمانه - بیژن طاهری مربی استقلال پیش‌بینی کرد این تیم دربی پیش رو را برده و صدرنشین خواهد شد.
به گزارش مشرق ، بیژن طاهری مربی استقلال پیش‌بینی کرد این تیم دربی پیش رو را برده و صدرنشین خواهد شد. با طاهری در خصوص شرایط این روزهای استقلال و همچنین بازی پیش رو مقابل العین امارات همکلام شدیم.
این روزها استقلال در لیگ شرایط بسیار خوبی دارد.
خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است. بچه‌ها به یک هماهنگی خوبی دست پیدا کرده‌اند و تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم همین روند خوب‌مان را حفظ کنیم. بچه‌ها اهمیت بازی‌ها را می‌دانند و در هر بازی تلاش می‌کنند هم پیروز شوند و هم رضایت هواداران را جلب کنند.
فکر می‌کنید چه عواملی باعث شد که استقلال این همه متحول شود؟
خب ما در نیم‌فصل اول چند بازیکن آسیب دیده داشتیم که آنها به شرایط مسابقه بازگشتند. ایسما ، منشا و پاتوسی به تیم اضافه شدند. تمرینات بهتر و منظم‌تر شد و همین که رقابت در تیم بیشتر شد.
بیشتر بخوانید:
یک استقلالی بازی با العین را از دست داد
با اختلاف 2 امتیازی به صدر جدول رسیده‌اید؟
همان موقع که ما 10 امتیاز از سایر رقیبان عقب بودیم امیدوار بودیم که با توجه به اتفاقات لیگ، شرایط‌مان بهتر خواهد شد. می‌دانید که بازی‌ها در نیم‌فصل دوم سخت‌تر می‌شود. رقبا با یکدیگر بازی دارند و امتیازها به هم نزدیک است. خدا را شکر که توانستیم طرفداران‌مان را به لیگ و جدول امیدوارتر کنیم.
به نظرتان چه زمانی می‌توانید به صدر جدول برسید؟
دربی را می‌بریم و بالای پرسپولیس قرار می‌گیریم. تمام تلاش و فکر بازیکنان این است که این اتفاق در فروردین ماه بیفتد زیرا هم توانش را داریم و هم بازیکنان خوبی در اختیار داریم.
اما در آسیا باخت بدی را مقابل الدوحیل قطر تجربه کردید؟
اختلاف ما با تیم قطری 3 گل نبود. اما باید قبول کنیم تیم‌های آسیایی در حال پیشرفت هستند و می‌بینید که همین تیم‌های قطری حتی از پارسال هم شرایط‌شان بهتر شده است.
با این صحبت‌ها می‌توانید العین را این هفته در آزادی شکست دهید؟
ما باید این کار را انجام دهیم. می‌دانیم کار سختی است اما به این پیروزی نیاز داریم. فصل گذشته هم دو بار مقابل این تیم بازی کردیم که هر دو بار به تساوی رسیدیم. درحالی که باید در امارات این تیم را شکست می‌دادیم.
شایعه شده رابطه مهاجمان استقلال با یکدیگر زیاد خوب نیست.
در استقلال چنین چیزهایی نیست. حتی اگر تمرین امروز ما را هم می‌دیدید، بازیکنان با یکدیگر در تمرین کری داشتند. رونالدو را هم که ببینید وقتی به او پاس ندهند، شاید ناراحت شود و عکس‌العمل نشان دهد. من خودم در استقلال ساکت‌ترین آدم بودم و در شرایط بازی دوست داشتم همیشه بهترین باشم.
مرتضی تبریزی این روزها به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است.
تبریزی در مقابل نفت مسجدسلیمان خیلی تلاش کرد و دوست داشت گلزنی کند. شفر ایده‌اش این است که به همه بازی می‌رسد و همه باید تلاش کنند که در ترکیب تیم قرار بگیرند. نمی‌شود که یک تیم را با 20 نفر به داخل زمین فرستاد.
محمدی‌مهر، روح‌الله باقری و میثم تیموری هم که اصلاً بازی نمی‌کنند.
همان‌طور که گفتم به آنها هم بازی می‌رسد. آنها خیلی خوب تمرین می‌کنند و می‌‌دانند که بالاخره روزی هم نوبت آنها خواهد شد.
با فشردگی بازی‌ها چگونه کنار می‌آیید؟
تیم ما خسته است و تیم‌های دیگر هفته‌ای یک بار بازی می‌کنند اما ما به خاطر اینکه در آسیا بازی داریم باید هر چهار روز یک بار بازی کنیم. همین باعث شد که در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان به خیلی‌ها استراحت بدهیم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/74483/استراتژی-مربی-استقلال-برای-عبور-از-پرسپولیس
بستن   چاپ