اخبار محرمانه
ارتش پاکستان از بازداشت عناصر حمله به مراکز شیعیان خبر داد
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 00:09:56
اخبار محرمانه - ایرنا / ارتش پاکستان روز سه شنبه اعلام کرد ،نیروهای اطلاعاتی این کشور تروریست هایی را که در حملات مختلف به حسینیه های شیعیان دست داشتند،بازداشت کردند.
در بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان که یک نسخه آن در اختیار دفتر ایرنا قرار گرفت، آمده است :نیروهای اطلاعاتی و ماموران دایره مبارزه با تروریسم عملیاتی مشترکی در شهر "مانسهره" در شمال غرب این کشور انجام دادند.
طی این عملیات دو تروریست تحت تعقیب و سه نفر از همدستان آنان بازداشت شدند.
ارتش پاکستان گفت، تروریست های بازداشت شده در بسیاری از حملات به حسینه های شیعیان، کاروان نیروهای ارتش و کشتن ماموران امنیتی دست داشتند.
سخنگوی ارتش پاکستان مردادماه سال گذشته نیز اعلام کرده بود که نیروهای امنیتی این کشور شبکه ای را که در جهت تشدید اختلافات فرقه ای فعالیت می کرد، در شهر راولپندی (در مجاورت اسلام آباد) شناسایی و منهدم کرد.
سرلشگر "آصف غفور" در نشستی خبری، فیلمی از اعتراف 2 تروریست بازداشت شده در پاکستان را برای خبرنگاران پخش کرد که حرف های تکان دهنده ای درباره عملیات تروریستی علیه شیعیان و تلاش برای ایجاد تفرقه میان جامعه اهل سنت و شیعیان شهر راولپندی مطرح کردند.
این دو تروریست در اعتراف های خود گفتند که در ماجرای درگیری خونین در عزاداری شیعیان در عاشورای پنج سال پیش در منطقه "راجا بازار" شهر راولپندی اقدام به آتش زدن مسجد متعلق به اهل سنت کرده و سپس با تیراندازی به عزاداران شیعه در محل حادثه، فضای درگیری میان اهل سنت و شیعیان ایجاد کردند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/75334/ارتش-پاکستان-از-بازداشت-عناصر-حمله-به-مراکز-شیعیان-خبر-داد
بستن   چاپ