اخبار محرمانه
افشاگری علیزاده درباره مهدی خلجی و مرجان شیخ الاسلامی
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 12:18:28
اخبار محرمانه - آخرین خبر / علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی در اینستاگرام خود با انتشار فیلمی درباره فساد مالی پتروشیمی منتشر کرد و نوشت:
رسوایی مالی مرجان شیخ الاسلامی آل آقا، همسر چهارم مهدی خلجی سوالات بسیاری را درباره رابطه سازمانی زوج خلجی-شیخ الاسلامی با بی‌بی‌سی فارسی ایجاد کرده‌است.
نفوذ سازمانی مهدی خلجی در بی‌بی‌سی فارسی یعنی نفوذ سازمانی محل کار او، واینپ، یا همان لابی رسمی اسراییل در بی‌بی‌سی. اگر این نفوذ بواسطه تزریق پول کثیف شیخ‌الاسلام انجام شده باشد این مساله برای مدیریت کل بی‌بی‌سی و حامی مالی بی‌بی‌سی فارسی یعنی وزارت خارجه بریتانیا هم یک رسوایی جدی است. این وظیفه مخاطبان فارسی زبان است که خبرنگاران بی‌بی‌سی را مجبور به پاسخگویی و شفافیت در این باره کنند.
اگر بفهمید رستورانی که هر شب با ولع در آن کباب گوسفند میخوردید تمام این سالها به شما گوشت سگ میداده آیا حداقل اعتراض نمیکنید؟ حالا هم این ظن میرود که بی‌بی‌سی در مهمترین شبهای این سالها آگاهانه لابی اسراییل و عامل احتمالی موساد را به جای پژوهشگر بیطرف به خانه‌های شما می‌آورده تا سیلستهای لابی حزب لیکود را به ذهنهای شما تزریق کند. آیا اعتراض و پرسش کمترین کاری نیست که باید کرد؟

http://www.SecretNews.ir/fa/News/75431/افشاگری-علیزاده-درباره-مهدی-خلجی-و-مرجان-شیخ-الاسلامی
بستن   چاپ