اخبار محرمانه
مقام سپاه: جرات حمله به ما را ندارند
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 12:19:53
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / سردار یزدی گفت: دشمنان امروز به دلیل عجز در برابر ملت ایران توان و جرات مقابله و حمله نظامی به کشور ما را ندارند.
سردار سرتیپ محمد یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره توانمندی نظامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: کشور ما قبل از انقلاب به انبار تسلیحات غرب در برابر شرق تبدیل شده بود. نظامیان ما بدون دستور آمریکا حق استفاده از سلاح‌های خود را استفاده نداشتند و باید از سوی مستشاران آمریکایی این حق به نظامیان ما اعطا می‌شد.
وی افزود: نظامیان کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در نیرو‌های مسلح همگی به معنای واقعی آماده حرکت به سوی خودکفائی کشور در عرصه نظامی شدند و ثابت کردند که ما توانایی ساخت سلاح را در داخل کشور داریم و اگر کشوری به ما سلاح نفروشد خود آن سلاح را می‌سازیم.
سردار یزدی تحریم‌های تسلیحاتی را زمینه ساز تحول در عرصه نظامی خواند و اظهار کرد: این تحریم‌ها باعث شکوفایی توانایی‌های ما شد و طبق فرمایش حضرت امام که فرمود؛ "ما می‌توانیم"، توانستیم به این رهنمود عمل کنیم.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ درباره صنعت ساخت تسلیحات نظامی در کشور، اظهار کرد: امروز ما سلاح‌هایی را می‌سازیم که غربی ها تصورش را هم نمی‌کنند.
وی ادامه داد: اینکه آنها امروز توان و جرات مقابله با کشور ما و حمله نظامی را ندارند، نشان از عجز آنان در برابر ملت ایران اسلامی است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/75453/مقام-سپاه--جرات-حمله-به-ما-را-ندارند
بستن   چاپ