اخبار محرمانه
روایت آیت‌الله نوری همدانی از مرزبانی علمای دینی
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 12:20:09
اخبار محرمانه - فارس / یکی از مراجع تقلید از علمای دینی به‌عنوان مرزبانان دین نام برد و گفت: علما از اعتقاد و افکار مردم در برابر فتنه‌های کشورهای استکباری حراست می‌کنند و نمی‌گذارند که سربازان شیطان به باورهای دینی ملت لطمه بزنند.
آیت‌الله حسین نوری همدانی سه شنبه شب در دیدار سرگروه‌ها و معاونان تبلیغی سازمان اوقاف و امور خیریه که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه اسلام به دنبال جامعه کمال‌محور است، اظهار کرد: تبلیغ آموزه‌های دینی توسط مبلغان در آیات و روایات مختلف مورد تاکید قرار گرفته است.
وی بر لزوم معرفی امامزادگان به آحاد مردم تاکید کرد و افزود: بقاع متبرکه امامزادگان قطب‌های فرهنگی کشور هستند که می‌توانند در تحقق اهداف نظام اسلامی نقش مهمی را ایفا کنند.
این مرجع تقلید با بیان اینکه ملت ایران از قرن‌ها پیش به اهل‌بیت(ع) و خاندان عصمت و طهارت ارادت داشتند، عنوان کرد: این بزرگواران نیز نسبت به مردم ایران احساس متفاوتی داشتند به همین علت در این کشور حضور یافتند.
وی یادآور شد: مردم ایران به اهل‌بیت(ع) محبت ویژه دارند و با لبیک به ندای روحانیت طی هشت سال دفاع مقدس با دشمن جنگیده و برای دفاع از مکتب اهل بیت(ع) جان خویش را فدا کردند.
آیت‌الله نوری همدانی از تاریخ به‌عنوان بیانگر سنت‌های الهی نام برد و تصریح کرد: مبلغان باید با تلسط بر جریان‌ها و مباحث تاریخی رسالت‌های خود را به صورت جدی‌تر دنبال کنند تا بتوانند مردم را متوجه احکام و سنن الهی کنند.
وی بر لزوم تبیین تاریخ امامزادگان برای مردم تاکید کرد و ادامه داد: زمان‌شناسی یکی از ضرورت‌های مورد نیاز مبلغان است که امیدواریم مبلغان با استفاده از این عنصر بتوانند رسالت‌های تبلیغی خود را به شیوه مطلوب دنبال کنند.
آیت‌الله نوری همدانی از علمای دینی به‌عنوان مرزبانان دین نام برد و مطرح کرد: علما از اعتقاد و افکار مردم در برابر فتنه‌های کشورهای استکباری حراست می‌کنند و نمی‌گذارند که سربازان شیطان به باورهای دینی ملت لطمه بزنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/75458/روایت-آیت‌الله-نوری-همدانی-از-مرزبانی-علمای-دینی
بستن   چاپ