اخبار محرمانه
اسلحه کشیدن پلیس به خاطر جمع کردن آشغال!
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 12:22:20
اخبار محرمانه - آخرین خبر / در یکی از عجیب‌ترین اتفاقات آمریکا، پلیس این کشور به روی شهروندی که آشغال‌های مقابل منزلش را جمع آوری می‌کرد، اسلحه کشید.
در یکی از عجیب‌ترین موارد پلیسی در آمریکا پلیس این کشور به روی شهروندی که آشغال‌های مقابل منزلش را جمع آوری می‌کرد اسلحه کشید. روز دوشنبه اداره پلیس ایالت کلرادو آمریکا تحقیقات داخلی خود در مورد اسلحه کشیدن یک مامور پلیس این ایالت که هویتش مشخص نشده به روی شهروندی که در حال جمع آوری آشغال مقابل درب خانه اش بود را آغاز کرد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی آمریکا این حادثه ساعت 8:30 دقیقه روز جمعه و در منطقه‌ای در شهر بولدر ایالت کلرادو رخ داد.
ماجرا از آنجا آغاز شد که مامور پلیس با مردی روبه‌رو شد، وی در حالی که یک انبرک در دست داشت مشغول تمیز کردن درب مقابل یک خانه و جمع آوری آشغال بود. مامور پلیس به خاطر ظن به این مرد اقدامات اولیه خود برای بازداشت او آغاز کرد و از او خواست تا شیئی را که در دست دارد روی زمین قرار داده و تسلیم شود. این شهروند آمریکایی که هنوز هویتش مشخص نشده به مامور پلیس گفت که او در این خانه زندگی و کار می‌کند و حتی کارت شناسایی مدرسه‌اش را به او نشان داد. با این وجود این مامور پلیس به دلیل مقاومت این مرد برای پشتیبانی درخواست نیرو کرد. لحظاتی بعد 8 مامور پلیس در محل حادثه حاضر شدند.
در ویدئویی که منتشر شده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط دوست این مرد و با کمک تلفن همراه تهیه شده است، او خطاب به مامور پلیس می‌گوید: " شما در ملک من به روی من اسلحه کشیده‌اید. مرا تهدید به شلیک می‌کنید، چون من در حال جمع آوری آشغال هستم. من اسلحه‌ای ندارم. این یک سطل و این هم یک انبرک است. این ملک من است. این خانه من است. من اینجا زندگی می‌کنم. " همچنین در این ویدئو دوست این مرد نیز که در حال فیلمبرداری است با صدای بلند جملات او را تکرار می‌کند.
در ادامه ویدئو، صدای مامور پلیس در حالی که اسلحه کشیده است، شنیده می‌شود که به این مرد می‌گوید: " فقط آرام باش. اون شی رو پایین بگذار. "
روز سه شنبه اعضای شورای شهر بولدر جلسه‌ای با حضور مردی که در این ویدئو به روی او اسلحه کشیده شده بود و همچنین رئیس پلیس شهر بولدر " گرگ تستا " برگزار کردند. رئیس پلیس شهر بلودر به اعضای شورای شهر گفت: " این مسئله‌ای بسیار جدی است و ما با آن به صورت جدی برخورد خواهیم کرد. " او همچنین از آغاز تحقیقات در مورد این حادثه خبر داد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/75494/اسلحه-کشیدن-پلیس-به-خاطر-جمع-کردن-آشغال!
بستن   چاپ