اخبار محرمانه
رقیب اردوغان بشارت پیروزی داد
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 19:35:55
اخبار محرمانه - تسنیم / رهبر حزب جمهوری خلق اعلام کرده که از پیروزی ائتلاف ملت درشهرهای بزرگی همچون استانبول و آنکارا اطمینان دارد.
کمال کلچدار اوغلو رهبر حزب جمهوری خلق که همراه با مرال آکشنر ائتلاف ملت را تشکیل داده و در مقابل ائتلاف جمهور به رهبری اردوغان صف‌آرایی کرده٬ در پاسخ به سوالات رسانه‌های ترکیه در مورد وضعیت سیاسی کنونی این کشور گفت: فضای فعلی جامعه٬ نظرسنجی‌ها و شناخت ما از مردم نشان می‌دهد که به اهداف خود دست پیدا می‌کنیم و می‌توانیم اردوغان را شکست دهیم. کسی تردید نداشته باشد ما در استانبول٬ آنکارا٬ آدانا٬ بورسا و مرسین پیروز می‌شویم و نامزدهای ما٬ شهرداری‌های این شهرهای بزرگ را در دست می‌گیرند. پیروزی در این شهرها اهمیت ویژه‌ای دارد و اردوغان خواهد دید که ملت به ما رای می‌دهد و ما نیز بهار را به تمام معنی کلمه به خانه‌های مردم می‌بریم.
کمال کلچدار اوغلو در ادامه دولت باغچلی رهبر حزب حرکت ملی را زیر سوال برده و گفت: باغچلی شب و روز علیه ما و احزاب دیگر شکایت و انتقاد می‌کند، اما حاضر نیست در مورد هیچکدام از خطاهای اردوغان نکته‌ای بر زبان بیاورد. اردوغان بزرگترین کارخانه سلاح‌سازی این کشور را به قطری‌ها فروخته است. چرا باغچلی در این مورد سکوت کرده است؟
وی در پاسخ به سوالی در مورد این که حزب دموکراتیک خلق‌ها از شما حمایت کرده و این حزب متهم به حمایت از یک گروه تروریستی است در این مورد چه فکر می‌کنید٬ گفت: وقتی کسانی می‌خواهند به ما رای بدهند آیا می‌توانیم برویم و به آنها بگوییم حق ندارید به من رای بدهید؟ این چه حرف عجیبی است؟ ای کاش تمام هواداران حزب عدالت و توسعه و حزب حرکت ملی هم به ما رای بدهند. ما مسئله را این گونه می‌بینیم.
رهبر حزب جمهوری خلق در پایان گفت: در هیچکدام از شکایاتی که اردوغان علیه من اقامه دعوی کرده نتوانسته پیروز شود و اتهامات واهی مطرح کرده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/75695/رقیب-اردوغان-بشارت-پیروزی-داد
بستن   چاپ