اخبار محرمانه
چهره ها/ بغض «مهرداد میناوند» در همراهی با «عادل فردوسی پور»
پنجشنبه 23 اسفند 1397 - 02:46:34
اخبار محرمانه - آخرین خبر / مهرداد میناوند با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:
موندم یک نفر چه جوری می تونه هم تهیه کننده و مجری پر ببینده ترین برنامه تلویزیونی در دو دهه اخیر باشه و هم تهیه کننده برنامه عالی و دیدنی فوتبال 120و هم اینکه هفته ای حداقل شش جلسه فوتبال بازی کنه، استاد دانشگاه در صنعتی شریف باشه، در رشته مدیریت رسانه دانشجوی مقطع دکتری باشه و علاوه بر اینها نویسنده کتاب هایی باشه که همشون بخاطر استقبال مردم چند بار تجدید چاپ شدن.
سخت کوشی، هوش بالا، مردمی بودن، صداقت، پاکی و سلامت، تخصص، توانمندی و خیلی چیزهای دیگه رو میشه در توصیف این چهره دوست داشتنی بکار برد. بغض عادل فردوسی پور به هنگام دریافت دو جایزه مهم جشنواره جام جم نشان دهنده حجم سنگینی از فشار و آزار دادن "فرزند رسانه ملی" بود.
عادل خان عزیز؛ شاید یک جاهایی با شما اختلاف نظر داشته باشم اما ایمان دارم خدمات زیادی به فوتبال ایران ارایه کرده ای و فراتر از رنگها برایت رسالت کاری ات در اولویت است. این جایزه هدیه مردم به شما در سخت ترین سال زندگی تان بود. شما این همه سال با مردم بودن را به هر چیزی ترجیح دادی و آنها نیز ادای دین کردند.
آقای #فردوسی_پور؛ حقیقتا دیشب ما فوتبالی ها و مردم هم با بغض تو بغض کردیم و ما هم ناراحتی شب هایی که نود به بهانه های واهی پخش نمی شد را از یاد بردیم. به عنوان یک بیننده نود برایت بهترین ها را آرزو می کنم
#مهردادمیناوند ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

http://www.SecretNews.ir/fa/News/75781/چهره-ها--بغض-«مهرداد-میناوند»-در-همراهی-با-«عادل-فردوسی-پور»
بستن   چاپ