اخبار محرمانه
«هیولا»ی مهران مدیری چه شکلی است؟
پنجشنبه 23 اسفند 1397 - 02:49:42
اخبار محرمانه - ایسنا / پیمان قانع که طراحی دکور برنامه «ماه عسل» را عهده‌دار بوده است، از طراحی دکورهای سریال «هیولا» و همچنین برنامه «دورهمی» خبر داد.
قانع درباره دکورسازی برای سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری بیان کرد: این سریال تعدادی زیاد حدود 100 الی 150 لوکیشن دارد. ما هنوز درگیر تصویربرداری این سریال هستیم. همچنین تعداد بازیگران «هیولا» هم زیاد هستند و فرهاد اصلانی، شیلا خداداد و … در آن ایفای نقش می‌کنند.
او ادامه داد: دکورهای این سریال در ناکجاآباد است به همین دلیل باید ابتدا سریال را تماشا و بعد درباره آن صحبت کرد. دکورهای این سریال رئال است اما ریالی که ماهیت واقعیت ندارد و فانتزی مخصوص خود را دارد.
این طراح دکور بیان کرد: همچنین ساخت دکور سری جدید برنامه «دورهمی» را از ظرف همین یکی دو روز کلید می‌زنیم.
قانع درباره اتفاقات خوب حوزه فرهنگ و هنر در سال 97، بیان کرد: به نظرم اتفاق خوب سال 97 برای سینمایی‌هایی که افتخار داشتم و کنارشان کار کردم، گرفتن سیمرغ در جشنواره فجر بود. همچنین در این دوره فیلم‌های خوبی ساخته شد. امیدوارم در تلویزیون هم کاری که مردم دوست داشته‌اند، ساخته شده باشد.
او با آرزوی خوشبختی و پرپولی برای ایرانیان در سال جدید گفت: امیدوارم که مردم کمتر به دنبال شایعه باشند و اخبار ناخوشایند را دنبال نکنند و بیشتر زندگی کنند. دعا می‌کنم هر کس در هر کار هنری که قرار دارد به جایگاهی برسد که توانایی آن را دارد. امیدوارم آن‌هایی که از سینما به تلویزیون و از تلویزیون به سینما آمده‌اند، برنامه خوب بسازند که برای مردم جذابیت داشته باشد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/75791/«هیولا»ی-مهران-مدیری-چه-شکلی-است؟
بستن   چاپ