اخبار محرمانه
وزیر کشور: انتخابات98 نقطه عطفی در وحدت خواهد بود
پنجشنبه 23 اسفند 1397 - 15:36:11
اخبار محرمانه - مهر / وزیر کشور گفت: انتخابات در سال 98 نقطه عطفی در انسجام، وحدت و نشاط در کشور خواهد بود.
عبدالرضا رحمانی فضلی در گردهمایی دهیاران استان هرمزگان با بیان اینکه دهیاران حلقه اول مدیریتی در کشور محسوب می‌شوند، عنوان کرد: نزدیک به 36 هزار دهیار در کشور مشغول فعالیت هستند که مسئولیت مهم پیوند میان مدیریت محلی با مدیریت منطقه‌ای و ملی را برعهده دارند.
وی ادامه داد: با قوت گرفتن فعالیت شوراها، امروز می‌توانیم بگوییم که دهیاران مدیرانی پای کار، بسیار عملیاتی و با تجربه‌ای هستند که حضور آنها در توسعه روستاها بسیار مؤثر است.
وزیر کشور توجه به نیروهای بدنه صف و ستاد وزارت کشور را از سیاست‌های مهم این وزارتخانه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم اعلام کرد و بیان داشت: بر اساس این سیاست، اولویت نخست در انتخاب بخشداران، به کارگیری دهیاران موفق در این مسؤولیت است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود سال 97 را سالی پر از افتخار و موفقیت برای ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: با لطف خداوند متعال و تدابیر مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور و استقامت و حضور پررنگ مردم، تمامی نقشه‌های دشمنان علیه این ملت نقش بر آب شد.
وزیر کشور اضافه کرد: در این سال آمریکا با خروج از برجام برنامه‌های مختلفی برای اعمال تحریم‌ها و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران داشت اما به لطف خداوند متعال و همراهی مردم، تاکنون توانسته ایم مدیریت مطلوبی در کشور نسبت به این موضوعات داشته باشیم.
دکتر رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: با ادامه این روند سال 98 نیز سالی سراسر موفقیت و استقامت برای ملت ایران خواهد بود و این سال را به شکست دیگری برای آمریکا تبدیل خواهیم کرد.
وزیر کشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 98 را نقطه عطفی برای انسجام، وحدت، نشاط و حضور مردم در صحنه دانست و گفت: در طول 40 سال گذشته انتخابات همواره موجب اجماع و نشاط سیاسی و اجتماعی در کشور بوده است.
وی گفت: در سال 98 تلاش خواهیم کرد با واگذاری اختیارات بیشتر به استان‌ها و توجه به ظرفیت‌های مناطق مختلف، برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را با قدرت بیشتری به پیش ببریم.
وی تأکید کرد: دهیاران باید هر روستا را به کانون توسعه تبدیل کنند و امکانات و ظرفیت‌های روستایی را فعال نمایند.
دکتر رحمانی فضلی هرمزگان را از استان‌های مهم و پر ظرفیت دانست و عنوان کرد: این استان می‌تواند مسئولیت‌های بالاتری را در حوزه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا نماید.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه باید با تلاش همه جانبه سال 98 را به یک سال پر رونق، باشکوه و موفقیت آمیز تبدیل کنیم، خاطرنشان کرد: دشمنان هر اقدامی را که می‌توانستند در سال 97 بر علیه این کشور انجام دادند اما با مقاومت مردم ایران این اقدامات به نتیجه نرسید.
وی گفت: باید تلاش کنیم که هر استان به یک هسته مقاومت در حوزه اقتصاد تبدیل شود.
وزیر کشور با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، خاطرنشان کرد: تعطیلات نوروز باید ایام نشاط فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در جامعه باشد و با اعتماد به آینده، با وحدت و انسجام وارد سال جدید شویم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/75900/وزیر-کشور--انتخابات98-نقطه-عطفی-در-وحدت-خواهد-بود
بستن   چاپ