اخبار محرمانه
سیاستمداران هندوستانی با کفش به جان هم افتادند!
پنجشنبه 23 اسفند 1397 - 15:40:57
اخبار محرمانه - آخرین خبر / ویدئوی درگیری دو سیاستمدار هندوستانی در یک جلسه رسمی که با پرتاب کفش به سمت یکدیگر همراه بود تبدیل به ویدئویی داغ شد.
ویدئوی درگیری دو سیاستمدار هندوستانی در یک جلسه رسمی که با پرتاب کفش به سمت یکدیگر همراه بود تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی شده است. این اتفاق روز جمعه و در حین برگزاری جلسه رسمی حزب حاکم هندوستان ، بهاراتیا جاناتا (بی، جی، پی) Bharatiya Janata Party (BJP) در ایالت اوتار پرادش رخ داد.
درگیری سیاسیون در این جلسه با استفاده از کفش ( به عنوان سلاح ) که در این کشور شی‌ای کثیف به حساب می‌آید، بسیار توهین آمیز بود تا جایی که موجب زیر سوال رفتن جایگاه حزب حاکم به رهبری نخست وزیر نارندرا مودی شد.
ویدئوی منتشر شده که در شبکه های اجتماعی به "جنگ کفش‌ها" معروف شده چگونگی شروع این درگیری را به تصویر می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد که یکی از اعضای پارلمان هندوستان با نام " شارد تریپاتی" با یک عضو انجمن ایالتی با نام " راکش باگل" درگیر می‌شود. ظاهرا علت درگیری این دو سیاستمدار بر سر نامگذاری پروژه‌های جدید بوده است.
پس از انتشار گسترده این ویدئو آقای تریپاتی در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی هندوستان از وقوع این درگیری ابراز تاسف کرد. او در این باره گفت: " من واقعا پشیمان هستم و احساس بدی در مورد این حادثه دارم. چیزی که اتفاق افتاد بر خلاف رفتار عادی من بود. "
همچنین آقای باگل که در ویدئوی منتشر شده به سمت تریپاتی حمله ور شده بود بابت این درگیری از همه مردم هندوستان عذرخواهی کرد.
گفتنی است؛ بنا به گفته " ام.ان پاندی"، رهبر حزب بهاراتیا جاناتا (بی، جی، پی) در ایالت اوتار پرادش هر دو سیاستمدار خاطی به "لکهنو"، مرکز این ایالت معرفی و تنبیهات سخت در مورد آنها اعمال خواهد شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/75942/سیاستمداران-هندوستانی-با-کفش-به-جان-هم-افتادند!
بستن   چاپ