اخبار محرمانه
مادورو مردم کشورش را به اتحاد ملی دعوت کرد
پنجشنبه 23 اسفند 1397 - 22:47:47
اخبار محرمانه - ایرنا / رئیس جمهوری ونزوئلا با دعوت از مردم کشورش برای اتحاد ملی گفت: دشمنان ونزوئلا دست به جنگ دائمی با این کشور زده اند و باید با آن مقابله کرد.
به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از خبرگزاری پرنسالاتینا، نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا روز گذشته از مردم کشورش خواست تا اتحاد نظامی- غیرنظامی خود را در مواجهه با اقدامات بی ثبات کننده دشمنان حفظ کنند.وی در پیامی در صفحه توییترش هشدار داد که دشمنان انقلاب بولیواریایی ونزوئلا مصمم به تداوم یک جنگ دائمی از طریق ابزارهای فیزیکی و روانی بوده اند.
در این پیام توییتری مادورو آمده است: دشمنان ونزوئلا به دنبال تحت کنترل خود درآوردن مردم این کشور هستند. من از مردم می خواهم اتحاد ملی خود را در برابر این تهدید حفظ کنند.
به گزارش ایرنا، قطعی گسترده برق در ونزوئلا که از پنجشنبه گذشته آغاز شد، موجب اختلال در فعالیتهای عمومی در شهرهای این کشور شده است. نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا حملات سایبری تحت هدایت آمریکا را عامل قطعی برق خوانده و اعلام کرده که فعالیت های تجاری و همچنین مدارس در سراسر این کشور همچنان متوقف است.
مقامات دولتی ونزوئلا اعلام کرده اند، برق رسانی در برخی از مناطق از سر گرفته شده اما مناطق زیادی همچنان بدون برق هستند.
دولت کاراکاس مخالفان را در این خرابکاری شریک می داند و به خوان گوایدو رهبر مخالفان در مورد تداوم خرابکاری ها در نهادهای مختلف هشدار داده است.
گوایدو پس از مراسم تحلیف مادورو برای دوره دوم ریاست جمهوری، خود را رئیس دولت موقت در این کشور خواند و خواستار حمایت بین المللی از خود و برگزاری انتخابات زودهنگام شد.
آمریکا بلافاصله گوایدو را به عنوان رئیس جمهوری موقت ونزوئلا به رسمیت شناخت و برخی کشورهای آمریکای جنوبی هم در این اقدام از واشنگتن تبعیت کردند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/76100/مادورو-مردم-کشورش-را-به-اتحاد-ملی-دعوت-کرد
بستن   چاپ