اخبار محرمانه
ضرب و شتم مدیر دبیرستان توسط بستگان دانش‌آموز
جمعه 24 اسفند 1397 - 05:04:11
اخبار محرمانه - در پی ضرب و شتم مدیر یک دبیرستان توسط بستگان یک دانش‌آموز در ارومیه، آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی از ورود به این اتفاق و دفاع از حقوق و جایگاه مدیر مدرسه خبرداد.
به گزارش مشرق، صبح امروز به گفته منابع محلی خبری تحت عنوان ضرب‌وشتم مدیر دبیرستان خلیج فارس نوشین‌شهر ارومیه و پس از کشف چاقو از دانش‌آموزی توسط مدیر مدرسه خبردادند.
به گفته این منبع، این دانش آموز دوستان و آشنایان خود را فرا می خواند و در حیاط مدرسه مقابل دیدگان دانش آموزان به مدیر مدرسه حمله ور شده و او را به باد کتک می گیرند و هم‌اکنون مدیر دبیرستان در در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه بستری است.
آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی هم در مورد این اتفاق در اطلاعیه‌ای عنوان کرد:
با توجه به ورود غیرقانونی چند نفر ناشناس به محیط مدرسه در وقت آموزشی و درگیری با مدیر یکی از مدارس منطقه نازلو، آموزش و پرورش بعنوان نهاد تعلیم و تربیت و حامی فرهنگیان و نیروهای خدوم این مجموعه بزرگ فرهنگی، دفاع از حریم مقدس تعلیم و تربیت و جایگاه والای معلم در جامعه را وظیفه خود دانسته و بدین جهت موضوع را با قید فوریت از طریق نیروی انتظامی و مراجع ذیصلاح قضایی پیگیری نموده و انشاالله پس از حصول نتیجه اطلاع رسانی لازم انجام خواهد پذیرفت.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/76154/ضرب-و-شتم-مدیر-دبیرستان-توسط-بستگان-دانش‌آموز
بستن   چاپ