اخبار محرمانه
فیلم کامل جنایت امروز در نیوزیلند/ +18
جمعه 24 اسفند 1397 - 20:26:55
اخبار محرمانه - آخرین خبر / حمله وحشیانه و تروریستی یک فرد مسلح تحت تاثیر اسلامی هراسی های موجود در شهر «کرایست چرچ» نیوزیلند که به جان باختن 49 مسلمان انجامیده، دنیا را در شوک فرو برده است.
تصاویری که یکی از مهاجمان به صورت زنده از این حمله منتشر کرده نشان می دهد که وی با خونسردی تمام و پلی استیشنی وار دست به این جنایت هولناک می زند و تعداد زیادی از مسلمانان بی گناه را در حین نماز جمعه به خاک و خون می کشد.
طبق فیلم منتشر شده این ضارب که گفته می‌شود «برنتون تارانت» نام دارد با آسودگی خاطر از خودری خود که حامل چندین سلاح است پیاده و از بدو ورود به مسجد نفرات حاضر را به ضرب گلوله از پای در می آورد، وی مجددا برای مسلح کردن سلاحش به خودروی خود باز می گردد و در برگشت به تمامی مضروبان تیر خلاص می زند.
یکی از صحنه های دردناک این جنایت زمانی روی می دهد که یکی بانوی بی گناه در هنگام فرار از مکان حادثه هدف گلوله قرار می گیرد و در حالی که نیمه جان بود چندین گلوله دیگر از این مهاجم خورد و جان خود را از دست داد.
این تروریست تحت تاثیر اسلام هراسی و برنامه های هدفمند آمریکا در نشان دادن یک چهره داعشی از اسلام در توجیه این اقدام هولناک می گوید می‌خواستم به مهاجمان (مسلمانان) بگویم که سرزمین ما هرگز سرزمین شما نخواهد شد؛ زمین ما متعلق به خود ماست؛ تا زمانی که یک سفید پوست زنده باشد، هرگز نمی‎توانید به سرزمین‌های ما هجوم بیاورید و هرگز جایگزین مردم ما نخواهید شد.
فیلم کامل حمله وحشیانه به مسجدی در نیوزلند را مشاهده می کنید.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/76384/فیلم-کامل-جنایت-امروز-در-نیوزیلند---18
بستن   چاپ