اخبار محرمانه
کوچ صدها نفر از آخرین پایگاه داعش در سوریه
جمعه 24 اسفند 1397 - 20:28:28
اخبار محرمانه - ایسنا / به دنبال حملات اخیر نیروهای سوریه دموکراتیک به پایگاه داعش در شرق سوریه، صدها تن از این پایگاه خارج و به منطقه تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک سرازیر شدند.
به دنبال حملات نیروهای سوریه دموکراتیک تحت حمایت ائتلاف بین‌المللی به پایگاه داعش در شرق سوریه به منظور پایان دادن به آخرین دفاع‌های این گروه تروریستی که داخل تونل‌ها محاصره شده‌اند، صدها تن از این پایگاه خارج شدند.
به نقل از رای الیوم، نیروهای کرد سوریه دموکراتیک روز چهارشنبه با دو ضد حمله نیروهای داعشی به پایگاه‌هایشان مقابله کردند که با وجود حملات هوایی و توپخانه‌ای مستمر نمی‌خواهند تسلیم شوند.
پس از اینکه گروه تروریستی داعش در سال 2014 از برپایی "خلافت اسلامی" خود در مناطق گسترده تحت کنترل خود در سوریه و عراق خبر داد، امروز وجودش تنها به منطقه محاصره شده داخل شهرک "نائیه" در کرانه‌های شرقی رود فرات محدود می‌شود.
یک روزنامه‌نگار در خبرگزاری فرانسه می‌گوید، صدها تن شامل زن، مرد و کودک را دیده است که در حال رفتن به منطقه تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک هستند و در میانشان عراقی‌، ازبکی‌ و کودکانی با شمایل آسیایی نیز دیده می‌شوند.
مصطفی بالی، مدیر مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک گزارش داد، تعداد زیادی از نظامیان داعش و خانواده‌های آنها در حال تسلیم شدن هستند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/76411/کوچ-صدها-نفر-از-آخرین-پایگاه-داعش-در-سوریه
بستن   چاپ