اخبار محرمانه
سرنوشت تلخ قاچاق کودکان ویتنامی به اروپا
شنبه 25 اسفند 1397 - 03:27:13
اخبار محرمانه - نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد کودکان ویتنامی اغلب برای سودجویی جنسی و کار اجباری به کشور انگلیس قاچاق می‌شوند.
به گزارش مشرق، نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد کودکان ویتنامی اغلب برای سودجویی جنسی و کار اجباری به کشور انگلیس قاچاق می‌شوند.
دونگ یکی از قربانیانی است که به دست یک زن از ویتنام ربوده شد و بعد از گذشت چند روز به اروپا منتقل می‌شود. بعد از آنکه کامیون حامل کودکان به فرانسه رسید، پلیس کودک را به زندان انداخت، اما به دلیل نبود مترجم قادر به توضیح دادن شرایط خود نبود. متاسفانه کودک به دست قاچاقچیان افتاد تا برای کسب هزینه‌های سفر از کودک سوء استفاده کنند.
بیشتر بخوانید:
سهم سه‌چهارمی زنان و دختران در میان قربانیان قاچاق انسان+ نمودارها و سند
آخرین آمار از قاچاق کودکان به عنوان بردگان جنسی
داستان غم انگیز این کودک نمونه‌ای از هزاران کودکی ویتنامی است که با وعده‌های فریبنده شغل و زندگی بهتر ربوده شده و مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌گیرند.
دویچه وله می‌نویسد: این تحقیق در فاصله زمانی یک سال و نیم توسط محققان در زمینه قاچاق انسان از ویتنام به انگلیس و سراسر اروپا به ویژه جمهوری چک، فرانسه و هلند مورد بررسی قرار گرفته است.
آمارها نشان می‌دهد بیش از 3100 کودک و بزرگسال ویتنامی قربانی قاچاق انسان می‌شوند.
عواملی که مردم کشورهای مذکور را به سمت مهاجرت غیر قانونی می‌کشاند فقر و فشار وضعیت اقتصادی بر زندگی افراد جوان در خانواده‌ها است.
جاسمین اوکاننر یک فعال ضد نژادپرستی در مصاحبه‌ای میزان و عمق این فاجعه را تکان دهنده می‌شمارد.
به گفته وی، زمانی که قربانیان به انگلیس می‌رسند، اکثریت قریب به اتفاق بی رحمانه در این راه مورد سوء استفاده قاچاقچیان قرار می‌گیرند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/76455/سرنوشت-تلخ-قاچاق-کودکان-ویتنامی-به-اروپا
بستن   چاپ