اخبار محرمانه
توزیع میوه شب عید از امروز آغاز می‌شود
شنبه 25 اسفند 1397 - 10:39:18
اخبار محرمانه - آخرین خبر / یش از 50 هزار تن میوه عید براساس نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار از امروز توزیع می شود.
قبادی دیروز جمعه، 24 اسفند در جمع اعضای اتاق اصناف اسدآباد افزود: میوه تهیه شده شامل سیب و پرتقال است که دستکم با 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار بین مصرف کنندگان توزیع می شود.
وی با بیان اینکه برای تامین مایحتاج مردم هیچ مشکلی نداریم گفت: تمام کالاهای پرمصرف و مورد نیاز کشور برای سال جدید تامین و ذخیره سازی شده است.
قبادی از طرح شفاف سازی بازار خبرداد و گفت: از سال جدید بازرسی ها تشدید شده و مواردی همچون نصب برچسب روی اجناس و ارائه فاکتور به مشتری به صورت قانون درآمده و اجرای آن به شدت رصد می شود.
معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت واگذاری امور تجارت و کسب و کار اصناف به خود این مجموعه را از سیاست های کلان کشوری برشمرد و گفت: در سال جدید مشارکت اصناف در مدیریت بازار افزایش می یابد.
وی برگزار نشدن نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا را در راستای حمایت بازاریان و کسبه دانست و گفت: ما به اصناف ایمان داریم که برای مردم دلسوزتر از ما عمل می کنند و در صورت لزوم با مدیریت خود بازاریان اینگونه نمایشگاه ها برگزار شود.
قبادی در آستانه سال نو و آغاز سفرهای نوروزی هموطنان، از اصناف خواست با مشتری مداری و رعایت بهداشت و انصاف، خوشنامی را برای شهر و دیارشان به آرمغان آورده و موجب رونق اقتصادی منطقه خود شوند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/76586/توزیع-میوه-شب-عید-از-امروز-آغاز-می‌شود
بستن   چاپ