اخبار محرمانه
سرمای هوا بازیکنان ذخیره ذوب‌آهن را به رختکن کشاند
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 03:27:09
اخبار محرمانه - قاسم حدادی‌فر، محمدرضا عباسی و چند نفر دیگر از بازیکنان ذخیره ذوب‌آهن به علت سردی هوا در میان نیمه نخست برای پوشیدن لباس گرم به رختکن رفتند.
به گزارش مشرق ، حواشی نیمه نخست دیدار 2 تیم ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه فولادشهر به شرح زیر است:
* تیم استقلال خوزستان با بنری با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره محمد سلطانی سرپرست تیم جوانان ذوب‌آهن اصفهان و تیم ذوب‌آهن با بنری با عنوان تبریک ولادت حضرت امام محمد تقی (ع) به پیشواز شروع دیدار رفتند.
بیشتر بخوانید:
استقلال خوزستان بدون سرمربی مقابل ذوب آهن!
فرصتی که بعد از 3 سال به استقلال رسید
شفر امسال مرد بازی‌های بزرگ نیست!
* فرزین گروسیان دروازه‌بان استقلال خوزستان و حمید بوحمدان بازیکن ذوب‌آهن به سمت نیمکت تیم‌های حریف رفته و با سرمربی و کادرفنی آن تیم خوش و بش کردند.
* استقلال خوزستان به دلیل نداشتن سرمربی، کریم قنبری را در این دیدار و تا زمان انتخاب سرمربی برای این تیم، بر روی نیمکت دارد.
* در نیمه نخست تمام عکاسان خبری پشت دروازه استقلال خوزستان قرار داشتند؛ این در حالی است که عکاسان پس از گذشت دقایقی از نیمه نخست و به دلیل بارش باران گوشه زمین را ترک کردند.
* با وجود بارش باران در ورزشگاه فولادشهر، اندک هواداران ذوب‌آهن با جمع شدن کنار یکدیگر به تشویق گسترده ذوبی‌ها پرداختند.
* قاسم حدادی‌فر، محمدرضا عباسی و چند نفر دیگر از بازیکنان ذخیره ذوب‌آهن، به علت سردی هوا در میان نیمه نخست برای پوشیدن لباس گرم به رختکن رفتند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/77449/سرمای-هوا-بازیکنان-ذخیره-ذوب‌آهن-را-به-رختکن-کشاند
بستن   چاپ