اخبار محرمانه
اظهارات یک مبلغ و پزشک سعودی درباره جنایت نیوزیلند، خشم مسلمانان را برانگیخت
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 08:21:19
اخبار محرمانه - العالم / توضیحات عادل الکلبانی مبلغ و طارق الحبیب پزشک سعودی پس ازجنایت کشتار نمازگزاران در دو مسجد در نیوزیلند، واکنش های شدیدی را به دنبال داشته است.
کلبانی که پیش از این امام مسجدالحرام بود در صفحه خود در توییتر نوشت : چیزی که ازسنگینی این حادثه می کاهد این است که قاتل مسلمان نیست ،زیرا نمازگزاران زیادی به دست مسلمانان کشته شده اند.
کاربران نیز با توئیت های خود پاسخ کلبانی را دادند.
اما وی با حذف مطلب اول در توییتر و نوشتن این جمله " گاهی کلمات نه برای محتوای خود بلکه به اقتضای زمان حذف می شوند" بیش از پیش مردم را خشمگین کرد.
کاربران توییتر نیزخشم خود را نسبت به توضیحات کلبانی به حمله ای که تمام دنیا را تکان داد و به زندگی 49 مسلمان خاتمه داد، ابراز کردند.
الحبیب که مشهورترین متخصص روانشناس سعودی است از مسلمانان خواست در حکم صادر کردن برای این حادثه صبور باشند، شاید فرد مهاجم دیوانه باشد.
الحبیب که 6 میلیون و 700 هزار دنبال کننده در توییتر دارد گفت: چرا باید در شک کردن و احساسی شدن و تهمت زدن عجله کرد تا نتایج تحقیقات باید صبر کرد چرا برخی، دولت دوست را به اشتباه یک شهروندش که شاید دیوانه باشد متهم می کنند؟
این توئیت نیز با بازخورد کاربران مواجه شد، کاربران طرح چنین موضوعاتی در روز هایی که مسلمانان در داغ هم‌کیشان خود نشستند را نادرست و غیرضروری دانستند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/77457/اظهارات-یک-مبلغ-و-پزشک-سعودی-درباره-جنایت-نیوزیلند،-خشم-مسلمانان-را-برانگیخت
بستن   چاپ