اخبار محرمانه
جدیدترین تصاویر از سریال «زیر همکف» با بازی «ویدا جوان»
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 14:25:07
اخبار محرمانه - تسنیم / رضا جودی تهیه‌کننده سریال «زیر همکف» با اشاره به اینکه از زمستان تصویربرداری این مجموعه در تهران آغاز شده گفت: پیش‌بینی کرده بودیم که تصویربرداری کار تا اردیبهشت‌ماه سال 98 ادامه پیدا کند اما تصویربرداری «زیر همکف» اواخر هفته گذشته در میدان ونک به پایان رسید.
وی افزود: تدوین مجموعه نیز در مراحل نهایی قرار دارد و صداگذاری و ساخت موسیقی توسط امیر شریفی و بهنود یثربی آغازشده است. مراحل فنی سریال تا یک هفته آینده به اتمام می‌رسد و برای پخش آماده می‌شود. البته زمان آن هنوز مشخص نیست.
سریال«زیر همکف» که در ابتدا با عنوان « چندراه» کلید خورد، به نویسندگی مهدی حمزه و احسان لطفیان برای گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی رضا جودی ساخته می‌شود. در خلاصه داستان «زیر همکف» آمده؛ «زندگی قانون‌های زیادی داره. ولی به نظر من مهم‌ترینش اینه که راحت، نه بگی و هیچ‌وقت از نه گفتن نترسین. موافقین؟ نه؟ »
بازیگرانی چون؛ هومن شاهی، خاطره حاتمی، بهادر مالکی، عزت‌الله مهرآوران، محمود جعفری، نادر داهیم، پریسا مقتدی ، یزدان فتوحی، ویدا جوان، پریسا گل دوست، نگین معتضدی، سامان دارابی در سریال بازی می‌کنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/77661/جدیدترین-تصاویر-از-سریال-«زیر-همکف»-با-بازی-«ویدا-جوان»
بستن   چاپ